شیما وحدیث من

اومدم آی اومدم بایه عالمه عکس اومدم

1390/9/11 14:14
نویسنده : مامانی دخملا
4,440 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز

سلام سلام صدتا سلام

سلام دوستای نازنین ومهربونم

بالاخره بعد از یک ماه ونیم ،حس آپ کردن بهم دست داد.البته این مدت هم اینترنتمون قطع شده بود وهم خیلی مشغول بودم .

هنوز به خیلی ازدوستام سرنزدم که ببینم چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی فهمیدم یکی ازدوستای خوبم مامان طهورا جون فعلا آخرین آپشو گذاشته ورفته که یه دسته گل برامون بیاره .

این تازه یکی ازخبرایی بود که من فهمیدم حالا باید ببینم دیگه چه چیزایی اتفاق افتاده وما بی خبریم .بعداز آپ کردن به همه ی دوستای نازنینم سرمیزنم وازشرمندگیشون درمیام .

niniweblog.com

حالا یه خورده ازخودم میگم ومیرم سراغ عکسها .

ازاول مهرتاحالا اتفاقای خیلی خوبی واسم  افتاد.یکیش اینه که ،اوایل آبان ماه قسمت شدوبه سفرمشهد رفتیم .

اصلا برنامه ی رفتن نداشتیم ولی انگار واقعا طلبیده شدیم .تازه چه روزای خوبی اونجا بودیم .یکی روزخاصه ی امام رضا (ع)و شهادن جوادالائمه (ع).

جای همتون خالی ..... به برکت امام خیلی جاهاروهم گشتیم .شیماوحدیث رو به آرزوشون یعنی سرزمین موجهای آبی رسوندیم .به شیما که خیلی خوش گذشت ولی به من به سلامتی حدیث خانم خیلی خوش نگذشت .اولاکه خیلی زود خسته شد وبعدش هم که خوابش گرفت ونمیشد ازپیشش تکون خورد.

ولی تجربه ی جالبی بود .

تازه تو مشهد بودم که یه خبرخوب شنیدم ،اگه گفتین چیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

خواهرجونم اوایل آبان دخمل نانازیش وبه دنیا آورد و برای اولین بارخاله شدم .

خیلی خیلی خوشحال شدم .تازه به سفارش خاله جونش که من باشم اسم دخملیش وگذاشتن راحله .

واینکه شیماخانم به سن تکلیف رسید وبراش یه جشن خوب گرفتم .خبرای دیگه هم بود ولی حالا یادم نیست .اگه یادم افتاد حتما خبرتون میکنم .

آها صبرکنید ....یه چیزدیگه هم یادم افتاد،ازترس امتحان رانندگی نمیرفتم که امتحان بدم .ولی دلم وبه دریازدم ورفتم وخدارو شکر باباراول قبول شدم . همت وداشتین نیشخند

 niniweblog.com

وحالامیریم سراغ عکسها ؛امیدوارم خوشتون بیادچشمک

حدیث حرم حضرت زینب

حدیث خانم درحرم حضرت رقیه (س)

شیما وحدیث حرم

حدیث وشیما درحرم حضرت رقیه (س)

حدیث باحجاب

(اثرات بعداز سفرسوریه )

شیما اول مدرسه

(اینم روزاول مدرسه )

حدیث

(حسادت حدیث خانم بعدازگرفتن عکس ازشیما )

باغ حدیث ومحدثه

(حدیث ودوستش محدثه)

حدیث خوشکل

شیما

شیما وحدیث کوهسنگی

(شیما وحدیث درکوهسنگی)

شیما کوهسنگی

شیما کوهسنگی

امیرحسین

اینم عشق شیما، امیرحسین خان (برادرزادم )

 تصویرجشن تکلیف

(جشن تکلیف شیما)

جشن تکلیف

(جشن تکلیف)

جشن تکلیف

امیدوارم که خوشتون اومده باشه

niniweblog.com

ودرآخر شما رو به خواندن یه مطلب زیبا دعوت میکنم

دعادرحق دیگران:

روزي حاج ميرزا جواد آقا ملكي تبريزي پس ازپايان درس بهمراه يكي از شاگردان خود به راه افتاد.

سر راه به حجره يكي ازطلبه ها در مدرسه دارالشفاء رفت.اندكي آنجا نشست سپس برخاست و حجره را ترك كرد.

همراهش باديدن اين ماجرا با تعجب پرسيد:حاج ميرزا ! هدفتان ازسرزدن به حجره اين طلبه چه بود؟

ميرزا درپاسخ فرمود: شب گذشته هنگام سحر فيض الهي شامل حالم شد وفهميدم كه ازناحيه ي خودم نيست.

وقتي دقت كردم پي بردم اين طلبه درنماز شبش درحال دعاكردن درحق من است و فيضي كه به من رسيده براثر دعاي اوست.ازاين رو براي سپاسگزاري به حجره اش رفتم.

رساله لقاءالله

دوستان خوب يادمون باشه دعا درحق همديگه خيلي تاثيرگذارتر از دعا براي خودمونه و اگر در حق ديگران دعا كنيم دعای خودمون هم مستجاب میشه...

التماس دعا

 

 niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

نسرین مامان هلیا
19 آبان 90 1:08
زیارت قبول .قدم نورسیده هم مبارک .به سلامتی ایشالله .......


نسرین خانم ممنون ازلطفت عزیزم
مامان نازدونه ها
19 آبان 90 9:18
سلام عزیزم همیشه خوش خبر باشی
زیارت قبول ویه تبریک هم برا خاله شدنت انشالا قدم راحله جون برا همتون خیر وبرکت باشهمکلف شدن شیما جون رو هم تبریک میگم ومیبوسم دو گل خوشبوت رو خانم راننده


سلام عزیزم .خیلی خیلی ازلطفت ممنون عزیزم .راننده شدنم وخوب اومدی
مرد کوچک من
19 آبان 90 14:46
زيارت قبول عزيزم هميشه به سياحت و زيارت قدم نو رسيده هم مبارك عزيز دلممممممممم كسب موفقيت در امتحان رانندگي هم مبارك باشه
محيا كوچولو
19 آبان 90 18:53
زیارت قبول خاله .قدم راحله جون هم مبارک
& دوشسـ &
19 آبان 90 22:30
چقدر نازن.ماشاالله. خدا نگهشون داره براتون.
مامان محمدجان
20 آبان 90 21:03
سلام عزیزم رسیدن به خیر زیارت قبول خوش به سعادتت خانمی مکلف شدن شیم جون هم مبارکه قبولی ازمون رانندگی هم قبول مامان باهوش
مامان پارسا جون
22 آبان 90 12:05
سلام خانومی خوبی؟ چقدر دیر به دیر میای چه عکسهای خوشگلی چه پست پر محتوایی مطالب زیبات هم عالی بود جشن تکلیف گلت هم مبارک باشه
مامان گیسو
22 آبان 90 19:49
سلاممممممممممم عزیزای من خوبید؟ وایییییییی دلم براتون یه ذره شده بود ایییییییی جونم چه عکس های قشنگی زیارتتون هم قبول بوسسسسسس خصوصی داری
مامان پارسا جون
24 آبان 90 11:31
عیدتون مبارک
آزاده
24 آبان 90 18:16
سلامممممممم ايشالا هميشه خبرهاي خوب خوب داشته باشي عيدتون هم مبارككككككككككك
خاله زهرا
25 آبان 90 22:46
سلام عزیزم...خوبی؟ بابا ما نبودیم فراموشون کریدن؟؟ دستتون درد نکنه دیگه حالا!! میخوای جبران کنی؟!! بیا الان با عسک های نگی آپم!! 5 تا نظر بده برو
شهرزاد مامان حسین
26 آبان 90 1:06
سلام. وای چقدر خبرای خوب. سفر و خاله شدن و مدرسه رفتن دختری. ولی اون خاله شدن عالی بود. من عاشق اینم که خاله بشم ولی... دست راستت رو سر ما.
خاله جون
26 آبان 90 1:38
اول اینکه دلمون واستون تنگ شده بود همیشه سری می زدیم میرفتیم زیارتتون قبول انشالله همیشه به سفر خاله شدنتون مبااااااااااااااااارک هوراااااااااااا چه حس خوبی خاله شدن تبریک میگم شیما جون تبریک میگم قبولیتون انشالله همیشه خووووووووووووش خبر باشید
مامان عسل و آریا
26 آبان 90 8:56
واااااااااااااااااای چقد عکس های خوشگل.دست مامانیه مهربون درد نکنه.خیلی عالی بودن گلم.عزیزم زیارتتون قبول قدم نورسیده هم مبارک عزیزمممممم.بوس برای دو تا فرشته هات
مامان صدف
28 آبان 90 14:18
زیارت قبول. خیلی عکسای قشنگی بود. خدا حفظشون کنه.
malihe
28 آبان 90 16:47
سلام ممنون که به ما سر زدید خدا کوچولوهاتون رو بهتون ببخشه،ان شا الله بشن از یاوران مهدی(عج)
بی تاب
28 آبان 90 20:24
درود برشما خوشحالم که مطلبم مفید واقع شده درپناه رب
زهره مامان كيانا
29 آبان 90 7:40
عكسها خيلي خوشگل بودند. زيارت قبول
مامان کنجد
29 آبان 90 15:37
سلام زیارت قبول خوش به حالتون عکسا هم خیلی ناز بودن
مامان محمد پارسا
29 آبان 90 17:13
سلام عزیزم زیارت قبول خواهش می کنم ممنون سر زدید خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
خاله جون
29 آبان 90 20:57
سلام عزیزم از اینکه به ما سری زدید خوش حالیم تولد حسام جون یه دوست نی نی سایتی بود. امیر حسین بزرگتر از حسام. حسام تازه یک ساله شده.
آبشار
30 آبان 90 1:13
سلام زیارت قبول قدم نو رسیده مبارک مکلف شدن دخترتون هم مبارک
مهرانه مامان مهرسا
30 آبان 90 10:48
سلام زيارت قبول عزيزم قبوليتون هم مباركه دختراي نازتون رو ببوسيد
مامان مسافر كوچولو
30 آبان 90 12:01
زيارت قبول . واااااااي چه عكسهاي قشنگي از دخملا گذاشتي ماماني . من چند بار سرزدم ولي اپ نبودي.مرسي عزيزم ازاينكه بهم سرزدي. اين ماه اخري برام خيلي سخت ميگذره. نمي تونم زياد پاي اينترنت بشينم.
مامان رامیلا
30 آبان 90 12:36
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
mamane Ali
30 آبان 90 14:17
سلام عزیزم .. چه دخملای نازی و چه عکسای قشنگی ضمنآ زیارت هم قبول
مامان محمدباقر
30 آبان 90 16:59
sسلام کوچولوهای نازی دارید خداحفظشون کنه به وبلاگ پسرمنم سربزنید اگه دوس دارید با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
مرضيه
30 آبان 90 19:43
توصيف هاي خوبي بود. ممنون از كامنت شما دليلش اينه كه ما شيطونو بيشتر از خدا قبول داريم و متوجه اين حقيقت نيستيم. دلگرمي خوبي بود. مرسي
مامان فهیمه
1 آذر 90 8:28
سلام: به به... چه همه خبر... کجا بودین دلمون براتون تنگ شده بود؟؟؟؟؟؟ معلومه که توی این مدت حسابی بهتون خوش ذشته.الحمدلله. مواظب خودتون و دخملا باشید.
مامان ماهان
1 آذر 90 9:04
خانم خانما زیارت قبول چه عکسای نازززززززززززززززززی از دخملا گذاشتی خدا حفظشون کنه حسابی زحمت کشیدیاااااااااااااا همیشه شاد باشین
مامان امیررضا
1 آذر 90 9:51
زیارت قبول عزیزم . قدم نینی هم مبارک . عکسها خیلی ناناز بودند
مامان رويين
1 آذر 90 10:52
سلام همچي خيليييييييييييييييييي مبارك عكساي بچه ها هم خيلي عالييييييي بود. مرسي كه به ما هم سر زديد اسم پسرمم يك اسم شاهنامه اي صفت اسفنديار به معني شكستناپذير يا آهنين
مامان محمدباقر
1 آذر 90 12:41
سلاممممم منم شما را لینک کردم ممنونمممممممم
سارا
1 آذر 90 16:56
سلام دوست عزيز مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري به اميد ديدار
جوجه نارنجی ما
1 آذر 90 18:53
سلامممممممممم.اولا زیارت قبول.دوما ای خاله بیمعرفت چرا نگفتین دارین میاین.حداقل تشریف می آوردین کلبه درویشیمون .ای بابا.پس بلاخره مامی تنبل اومدننننننننننننننننننننننن.ماشالا به این دخمل های مومن .بوسسسسسسسسسسسسس
كودك دل شكسته
1 آذر 90 19:51
سلام دوست عزیز.. خیلی ممنون که از وب خودت دیدن کردی.. شکر خدا که این وب مورد رضایت شماست.. موفق باشی
شهرزاد مامان حسین
1 آذر 90 20:12
سلام خانومی. به روز نکردی که . این پستت رو دیده بودم. کامنت هم گذاشتم. دقت کن.


سلام عزیزم .شرمنده این بچه ها حواس واسه آدم نمیزارن که .............
مامانی
2 آذر 90 9:03
زیارت قبول
سید جمال طباطبایی ازاد
3 آذر 90 21:12
با سلام امدم برای عرض ادب و تشکری دوباره برای حضور گرم و صمیمی شما راستی دوباره جمعه آمد.. لحظه شماری میکنم برای حس کردن ِ غروب غمگین جمعه ای دیگر.. غروب غمگین جمعه و احساس غربت ِ جمعه ها را دوست دارم چشم انتظار ِ مهربان ترین یار بودن چه لذتی دارد خدیا انتظاری شیرین برای دیدن نور ِ بی پایان یــــــــــــــار... عجل علی ظهـــــــورک یا مهـــــــــــدی-عج
مامان گیسو
4 آذر 90 16:51
مامان مسافر كوچولو
4 آذر 90 21:51
سلام زيارت قبول. عكسهاتون هم قشنگن .راستي كجايي ماماني دخملا؟ نا پيدايي؟
مریم مامان درسا
6 آذر 90 3:01
سلام عزیزم زیارت قبول ، دلمون براتون تنگ شده بود
مامان نازدونه ها
6 آذر 90 10:22
مامان محمدباقر
6 آذر 90 11:39
سلام عکسا خیلی قشنگ بودند فر ا رسیدن ماه محرم بر شما تسلیت باد امام صادق :هیچ چشمی و هیچ اشکی نزد خدا محبوبتر از چشمی که بر حسین گریه میکند نیست!
سارا
6 آذر 90 17:36
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
مامان مسافر كوچولو
6 آذر 90 23:11
مرسي عزيزم. ماه محرم بر شما و خانواده محترم شما تسليت باد. التماس دعا
مامان آوا
7 آذر 90 2:03
خیلی عالی بود انشالله همیشه به زیارت و عبادت و البته جشن تکلیف شیما جون هم مبارک عزیزم
مامان حارث
8 آذر 90 23:51
سلاااام مهربون ای جانم چقدر بامزست ماشاالله ممنون که اومدین پیشمون خوشحالم کردی
مامان نازدونه ها
9 آذر 90 8:34
فرا رسیدن روزهای عزای حسینی رو تسلیت میگم
مرد كوچك من
9 آذر 90 8:57
عزيزم فرارسيدن ايام عزاداري امام حسين و تسليت ميگم اميدوارم عزاداري همه مخلصان قبول درگاه احديت قرار بگيره
مامان لیلا
10 آذر 90 9:24
سلام .زیارتتون قبول.جشن تکلیف شیما جون و خاله شدن شما هم مبارکه.
mamani helena
11 آذر 90 14:58
salam azizam aval az hame inke mashala che dokhmalaye nazi dari dovoman ziyarateton ghabol enshala make va karbala doste khobam va inke az ashnayei bahaton kheili khosh hal shodam
مامان نسترن
11 آذر 90 15:14
سلام عزیزم.چه دخترای نازی داری.امیدوارم همیشه شاد باشید.ممنون که به من سر زدی.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 آذر 90 16:41
سلام عزیزم.عكسها خيلي خوشگل بودند. زيارت قبول.خوش به حالتون.بوس برای دو تا فرشته
مامان يوسف و محمد
11 آذر 90 16:56
ديگه لوس نشو ! بسته!!!
مامان يوسف و محمد
11 آذر 90 18:11
مامان طهورا
12 آذر 90 16:17
عکسای جشن تکلیفش خیلی ساده و ناب و معنوی بود...ای جانم. ایشالا عاقبت به خیر بشه
طهورا
14 آذر 90 9:50
سلام عزیزم. خوبی؟ این ایام عجیب و پر از شگفتی رو بهت تسلیت میگم.. برای من هم دعا...اگر یادت بود... دوتا پست جدید گذاشتم.یکیش ادامه ی ماجرای زایمانه.وقت کردی بیا پیشم...
مامان سام
14 آذر 90 18:19
سلام ماماني شيما و حديث زوتر آپ كنين.راستي زيارت قبول
vishka
15 آذر 90 0:34
این باران ،دل پری آسمان است میگیرد ومیگیرد و میگیرد ویکدفعه میترکد میخواهد ببارد، اما نمیبارد میغرد و فریاد میکند، اما نمیبارد مثل مصیبت زده ها که ضجه میزنند ، اما اشک نمیزیزند میماند و میماند و میماند و ناگهان در خلوت بغض میترکاند .... باران اینروزها دل پری آسمان است ..... سلام تسلیت میگم این ایام رو چند وقتیه پیش من نمیاین؟؟؟؟؟؟
محيا كوچولو
15 آذر 90 22:13
زهرا
18 آذر 90 21:12
سلام به مهربونترین مامان دنیا
مامان ماهان
22 آذر 90 8:13
سلام دوست جونم بابا من بی معرفت نیستم یه کوچولو سرم شلوغ بود عزاداریهاتون قبول باشه فرشته های نازت رو ببوس
ايرج ميرزا
27 آذر 90 21:43
مریم
28 آذر 90 0:06
عزیزم ممنونم که اومدی خوش باشی فدات شم لینکم شدی
مادر کوثر و علی
18 دی 90 12:50
چه عکسای خوبی چه مطلب پرباری مرسی شاد باشید
اعظم
21 بهمن 90 18:21
سلام دختر خاله خوبی؟
چه وبلاگی واسه خودت ساختی بابا تو دیگه.
از طریق سارا به وبلاگت پی بردم.دوست داشتی به من هم سر بزن



به به تو كجا اينجا كجا ؟ خniniweblog.comخوشحالمون كردي دختر خاله چشم حتما ميام .
بازم ازاين كارابكن خانم پرستار