شیما وحدیث من

حدیث خانم برگشت

1389/12/15 3:40
نویسنده : مامانی دخملا
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . بالاخره دخملکم بعد از سه روز کامل که از مامان و آجی جونش دور بود به خونه برگشت .Hello    

وقتی رسیدند به خونه دیروقت بود ودخملکم تو خواب شیرین.

کلی از دیدنش ذوق کردم وخیلی آروم بوسیدمش تا ازخواب بیدار نشه.

وقتی چهره ی معصومش و دیدم ،فهمیدم چقدر به این بچه ها وابستم .با خودم عهد کردم دیگه نازنازیمو وحتی شیما خانمم وازخودم دورنکنم.

(ولی خودمونیم ،کلی به کارام رسیدم وقتی این خانم خانما نبود )

با اجازتون از اول صبح که بیدارشد ،نق ونوقاش شروع شد .خیلی هم بهانه گیرشده بود.

کلی هم خرابکاری کرده بود.

به نظر من چون اونجا خیلی بهش رسیده بودن وهرکاری که دلش می خواسته انجام میداده ،یه خورده ای لوس شده بود .

ولی خریداره همین لوس بازیییییییییییییییییشم. 

(یکی دوروز دیگه هم باید آتل دستش و بازکنیم .دخترک بیچارم خیلی اذیت شده)

درمورد شیمای نازنازیم هم همینطور:

(تو مهرماه بود که به یه سفر5روزه رفتم وچون مدرسه ها تازه شروع شده بود وشیمای من کلی ذوق مدرسه داشت با خودمون نبردیمش ولی باورکنید حتی یک لحظه من و بابا جونش ازفکرش بیرون نیومدیم.)

حالا خداکنه وقتی که بزرگ شدن قدر مامان وبابا رو بدونن،

ولی انقدر ارتباط ها داره کمترو کمتر میشه که من خیلی نگران آینده ی دختران نازنینم هستم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی یاستین
15 اسفند 89 7:05
ببهههههههههه ببببهههههههههه ورود پری کوچولو به خوشی،شیرینی فراموش نشه
هههههههههههههههههههه


چشم عزیزم شیرینی هم میدیم
مامان قندعسل
15 اسفند 89 10:31
سلام عزیزم چشم همه مون روشن حدیث گلی برگشته......بوسسسس


خیلی خوشحالم که هر لحظه با من هستید
مامان زهرا نازنازی
15 اسفند 89 16:23
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان قندعسل
15 اسفند 89 16:54
سلام فدات شم چقدر مهمون نوازی...مامانی جون خوشحال شدم که قمی هستیعمه اینا چهل اخترونن...کاش میشد میدیدمت
مامان فرشته
15 اسفند 89 20:04
سلام گلم ممنونم ........ منم لینکتون کردم
مامان فرشته
16 اسفند 89 14:04
سلام عزیزم من در خدمتم هر سوالی داری بگو گلم در حد توانم جواب می دم