شیما وحدیث من

قشنگ ترازبازی

1389/11/19 14:52
نویسنده : مامانی دخملا
898 بازدید
اشتراک گذاری

عکس

امروزبه جای بازی                       کمک کردم به بابا

گفت آفرین عزیزم                        چقدرخوبه بچه ها!

بابا م که خوشحال میشه            مامان ازم راضیه!

فداکاری چه خوبه                      قشنگ ترازبازیه!

آروم وساکت بودم                     وقتی مامان خوابیده  

یا وقتی بابا تازه                         ازسرکاررسیده

من میتونم یک کمی                   حیاط وجاروکنم

اتاقم ومرتب                              این رو اون روکنم!

چقدرخوبه که گاهی                    مامان روراضی کنم

کمک کنم همیشه                       بعد برم بازی کنم! 

 

توصیه شیما خانم من که دوم ابتداییه                                 به دوستانش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سلطان شادی
14 اسفند 89 23:15
سلام.امیدوارم خدا حدیثتونو حفظ کنه