شیما وحدیث من

دل تنگی

1390/4/24 12:13
نویسنده : مامانی دخملا
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق

وسکوت تو جواب همه مسئله هاست

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

سلام عزیزای مهربونم    

 

 

شرمنده یه خورده تا قسمتی گرفتاریام زیاد شده ونمیتونم زود به زود آپ کنم .

niniweblog.com

 

ولی ازمن هرچی بی معرقتیه ازشما فقط وفقط معرفته .که من واقعا شرمنده ی تک تک تونم .

چندروز بعد از نوشتن پست قبلیم به خوزستان پیش مامانم اینا رفتم .خیلی خیلی هواگرم بود  . دلمون نمی اومد از زیرکولر تکون بخوریم .حدود دوهفته ای اونجا موندم .

کلی ازکلاسام عقب افتاده بودم .خلاصه بعدازاینکه اومدم ،چند روز هم مهمون داری میکردم . 

دیگه بگم ازکارایی که تو این مدت کردم، اینکه مدرسه ی دخترم وجابه جا کردم ودیگه حدیث گلی وشیما جونی رو کلاس ژیمناستیک وشنا  ثبت نام کردم . 

niniweblog.com

 

 

کلاس رانندگیمم تموم شد ولی هنوز به اون چیزی که می خوام نرسیدم .ولی خودم امیدوارم که بالاخره دل وجرات رانندگیم خوب میشه .....

راستی شنبه هم کنکور  دادم .خیلی امتحان دادن خنده داری بود .شب قبلش که تا ساعت ٢:٣٠ بامهمونامون تو پارک بودیم .بعد انقدر سر جلسه خوابم می اومد که چند بار قلم وجزو ه از دستم می افتاد .تازه کاشکی حداقل برای رضای خدا یه صفحه ازاین کتابارو میخوندم .

البته من این امتحان رو همینجوری دادم .راستش وبخواین اولین امتحان دادنم بود .

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

با این حال این روزا یه خورده گرفته و ناراحتم . خیلی ازخدا میخوام که من وکمک کنه ولی انگار دیگه دعاهام مستجاب نمیشه .ولی ازشما دوستان عزیزم می خوام که حتما حتما برام دعا کنید . و به قول بعضیا    : هرکی برام دعا نکنه           چهار قلو بزاد ایشالا   نیشخند  فهمیدییییییییییید ........نیشخند

ودر آخر ازخدای مهربون میخوام که به من یه صبر مادرانه و امید بده تا بتونم همیشه درکناردخترای گلم شاد و سرحال ویک مادر نمونه باشم

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

اسما
13 تیر 90 19:04
ســــــــــــــــــــــلام مامانی مهربونی... خسته نباشی.
رسیدن بخــیر خانومی...ایشاله همیشه به شادی و سفر عزیزم...
به به دخمل های نازمون ورزشکار شدن.. هزار ماشالله... از طرف من کلـــی ببوس دخمل های نازت رو...
عجب کنــــتتکوری دادیا... ای ول.. خوشم اومد... من که واست دعا میکنم


سلللللللللللللللام اسماخانمی . یه دنیا ممنون که برام دعا کردی .امیدوارم که دعاهاتون زود مستجاب بشن

آزاده
15 تیر 90 11:51
سلام عزیزم اعیاد شعبانیه مبارک
آزاده
15 تیر 90 11:55
منو این نفرینا نکنیا حتماً دعات میکنم
عزیزم خدا نکنه دلمردگی پیدا کرده باشی یه کم تنوع تو زندگیت به وجود بیار مثل تغییر دکوراسیون یا تفریحات شاد یا ...
ایشالا زودتر به روال عادی برگردی در هر صورت تو مادر نمونه ای هستی
بوسسسسسسس

ممنون آزاده جونم

مامان ماهان
15 تیر 90 17:10
سلام گلم الهی که آرزوت بر آورده بشه عزیزم
در دفتر دل،یاد تو سرمشق من است یادم نرود،یاد تو تکلیف من است






سلام مامان ماهان جونم امیدوارم که آرزوی تو دوست مهربونم هم براورده بشه .ممنون که سرزدی

مامان سید ابوالفضل
15 تیر 90 20:44
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
عیدت مبارک


عید شما هم مبارک عزیزم
مامان زهرا نازنازی
15 تیر 90 21:01
امیدوارم موفق باشید


ممنون عزیزم
مامان آنیسا
15 تیر 90 22:05
سلام به دوست نازنینم ودخترای گلش
امیدوارم مسافرت بهت خوش گذشته باشه وانشاا...تو کنکور هم قبول بشی
من وآنیسا برای شما ودخترای نازت همیشه دعا میکنیم واز راه دور میبوسیمتون


ممنون مامان آنیسا جون مهربونم .دخمل خوشکل مارو یه بوس خیلی خیلی خوشکل بکن
مامان عسل و آریا
15 تیر 90 22:37
واااااااااااااااااااااااااای خدا چهار قلو؟؟؟؟؟کجای دلم بگذارمشون؟؟؟من که از پسشون بر نمیام پس میگم خدایا همه ییییییییی دعاهای مامان شیما و حدیث جون را تا آخر عمر برآورده کن.شوخی میکنم گلم انشالله هر چی میخوای خدا بهت بده.


مامانی تو مارو خوشحال بکن از بابت نی نی دارشدن ،ایشالا که چارقلو بشه .خدا بزرگه کمک زیاد هست
مریم مامان درسا
16 تیر 90 11:45
سلام مامانی مهربون
رسیدن بخیر،خونه مامانی خوش گذشت...
منم دعات میکنم ولی قبلش شما منو دعا کنید که منم برم گواهینا مه ام رو بگیرم ، آخه یکسال پیش رفتم کلاس ولی هنوز نرفتم آئین نامه رو امتحان بدم بس که تنبلم...اون گل دختر ها رو هم از طرف من ببوس[ سلام عزیزم ممنون ازلطفتون .باباگرفتن گواهینامه که دعا نمی خواد فقط یه خورده زرنگی .
شوخی کردم ایشا لا تو اولین امتحان آیین نامه قبول شی /


مامان فرشته
16 تیر 90 14:49
سلام عزیز دلممممممممممم خوبی ؟
گلهای خوشگلت خوبن ؟
رسیدن به خیر
باور کن خیلی از کسایی که می شناسم همینجوری تو کنکور قبول شدن
من کلی دعا می کنم تا هم خودت از این حالت دربیای و هم قبول بشی
وای چه کیفی می ده قبول شی

سلام مامان فرشته جونم .دلم برات تنگ شده بود .خدا ازدهنت بشنوه خدا کنه قبول شم

مامان حسین
16 تیر 90 15:21
سلام خانومی
کلی از دستت خندیدم با کنکوری که دادین.
برات دعا هم میکنم... که چهار قلو نزام
بوسسس برای دوتا گلت



سلام خودم هم بعد ازاینکه اومدم کلی به امتحان دادنم خندم گرفته بود .
ممنون که سرزدی .حسین جون رو ببوس
مامان آوا
17 تیر 90 2:15
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشی گلم ....نبینم غصه رو تو دلت راه بدی.... دخی هات چشمشون به تو هست همیشه دلشون مامان سرحال می خواد..بوس برای دوست جونم و دخی گلاش

ممنون مامان آواجون .خیلی خوشحالم که دوست مهربونی مثل تو دارم

آبشار
17 تیر 90 16:20
سلام
ببخشید کم میام
گرفتار امتحانا بودم
چقدر عکسای قشنگی از فرشته هاتون گذاشتید (دو پست بالا). ماشاءالله




سلام .آبشار جون خوشحالم کردی که اومدی .امیدوارم در امتحانات موفق بوده باشی
مامان زهرا نازنازی
18 تیر 90 2:24


ماشاالله به گلهای زیباتون

خدا حفظشون کنه


ممنون مامان زهرا نازنازی
یه بووووووووووووس برای زهرا جون
مامان ماهان عشق ماشین
18 تیر 90 7:16
خدا خودش شاهده که من دعا کردم به آرزوهات به نیکی برسی.
یه وقت منو تو صف 4 قلوها نذاری


مرسی عزیزم .تو هم به آرزوهای نیکت ایشالا برسی
نسترن
18 تیر 90 9:23
سلام خانومی. واقعا که وبتو خوندم شرمنده شدم. من بایه بچه نه کلاس می تونم برم و فقط نق می زنم.اما ت و ماشالاه . خوشبحالت. با اجازت لینکت می کنم تا همیشه مطالبتو بخونمو استفاده کنمو صبرمو زیاد


سلام نسترن جون .ممنون که اومدی وسرزدی .منم باافتخار لینکتون کردم .
مامان ماهان
18 تیر 90 9:39
ای جانم چقدر عکساشون نازه خدا حفظشون کنه بوسسسسسسسسسسسس


ممنون مامان ماها ن جون
فهیمه مامان پرهام
18 تیر 90 14:00
سلام و ممنون که بهمون سر زدین
ارزو می کنم خداوند مهربون بهت آرامش بی نهایتی بده که دلت آروم بگیره
دخملای نازتونو ببوسین و بازم پیشمون بیاین
در ضمن با افتخار لینک شدید


سلام ما ما ن پرهام جون .ممنون که سرزدی .منم با افتخار لینکتون کردم
(الهام) مامان لنا
18 تیر 90 16:24
سلام مرسی که به ما سرزدین چه دخترهای نازی دارین خدا حفظشون کنه با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیزم .منم با افتخار لینکتون می کنم
مامي اويسا
18 تیر 90 21:27
دوست گلم مرسي كه به وب ما سرزدي.....ايشالا خبر قبوليت گلم
مامان پسرا
18 تیر 90 22:59
سلاااام به مامان دخترا! عزیزم! چراااا؟ واقعا چرا؟ من که فکر میکنم چند روز دیگه خودت یادت میره چه حسی داشتی. آخه با داشتن دو تا بچه هجوم ناگهانی هر جور حسی طبیعیه خانومی! تو این روزهای شادی اهل بیت، دعا می کنم شاد باشی!
مامان تربچه
19 تیر 90 9:48
سلام عزیزم چه دخترهای ناااااااااااااازی داری خانمی ماشالا روی پست جدیدت نمیشد کامنت گذاشت برای همین روی این یکی گذاشتم ممنون که سر زدی واسه روحیت هم به نظرم کلاس برو، پیاده روی و ورزش، پارک و ... با وجود همچین دخترهای خااااانمی که نباید افسرده بشی
فهیمه مامان پرهام
19 تیر 90 14:55
راستی ممنون که توی مسابقه مون شرکت کردی سعی می کنم زودتر توی یکی دو تا پست بعدی جواب رو بگم فقط اگه اشکالی نداره منو این شکلی بلینکین: ✿ پر آرزوهام; پرهام ✿ ممنون
فهیمه مامان پرهام
19 تیر 90 14:57
راستی شما از کدوم شهرین؟ برای تکمیل لینکم می خوام
مامان مانی جون
19 تیر 90 17:09
سلام ممنون که سر زدی واقا با این بابای شیطون ببین مانی جونم بزرگ شه چه آتیشی بسوزونه البته الان هم با این کوچیکیش داره میسوزونه شیما جون و حدیث جون رو ببوس
مریم مامان درسا
22 تیر 90 3:02
سلام عزیزم وااااااااااای که چقدر این دوتا خوشکلن ببوسشون
سيدمهدي
22 تیر 90 5:43
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██..░▒▓▓█████ ██▓▒░____░▓███▓.____░▒▓██ ██▓▒░____.░▓██▓______░▒▓██ .██▓ ░ـــــــ♥ آرزومـــنـــدم ♥ ـــــ ░▒▓██ _██▓▒░__♥ستاره ــــــی ♥__ ░▒▓██ _.██▓▒░_♥ قــشـنــگــم ♥ _░▒▓██ ___██▓▒░♥ صـــفـــا ♥ ░▒▓██ ____██▓▒░♥به وبلاگ آپ♥░▒▓██ _____██▓▒░♥شدم♥ ░▒▓██ ______██▓▒░♥بياري♥░▒▓██ _______█▓▒░░░░░▒▓██ _________░░░░▒▓██ ________░░░▒▓██ ______░░░▒▓██ ___░░░▒▓██ __░░▒▓██ _▒░▓██ ░▓██ _░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██..░▒▓▓█████ ██▓▒░____░▓███▓.____░▒▓██ ██▓▒░____.░▓██▓______░▒▓██ .██▓ ░ـــــــ♥ آرزومـــنـــدم ♥ ـــــ ░▒▓██ _██▓▒░__♥ ستاره ــــــی ♥__░▒▓██ _.██▓▒░_♥ قــشـنــگــم ♥_░ ▒▓██ ___██▓▒░♥ صـــفـــا ♥ ░ ▒▓██ ____██▓▒░♥به وبلاگ آپ♥░▒▓██ _____██▓▒░♥شدم ░▒▓██ ______██▓▒░♥بياري♥░▒▓██ _______█▓▒░░░░░▒▓██ _________░░░░▒▓██ ________░░░▒▓██ ______░░░▒▓██ ___░░░▒▓██ __░░▒▓██ _▒░▓██ ░▓██
سيدمهدي
22 تیر 90 5:50
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██..░▒▓▓█████ ██▓▒░____░▓███▓.____░▒▓██ ██▓▒░____.░▓██▓______░▒▓██ .██▓ ░ـــــــ♥ آرزومـــنـــدم ♥ ـــــ ░▒▓██ _██▓▒░__♥ستاره ــــــی ♥__ ░▒▓██ _.██▓▒░_♥ قــشـنــگــم ♥ _░▒▓██ ___██▓▒░♥ صـــفـــا ♥ ░▒▓██ ____██▓▒░♥به وبلاگ آپ♥░▒▓██ _____██▓▒░♥شدم♥ ░▒▓██ ______██▓▒░♥بياري♥░▒▓██ _______█▓▒░░░░░▒▓██ _________░░░░▒▓██ ________░░░▒▓██ ______░░░▒▓██ ___░░░▒▓██ __░░▒▓██ _▒░▓██ ░▓██ _░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██..░▒▓▓█████ ██▓▒░____░▓███▓.____░▒▓██ ██▓▒░____.░▓██▓______░▒▓██ .██▓ ░ـــــــ♥ آرزومـــنـــدم ♥ ـــــ ░▒▓██ _██▓▒░__♥ ستاره ــــــی ♥__░▒▓██ _.██▓▒░_♥ قــشـنــگــم ♥_░ ▒▓██ ___██▓▒░♥ صـــفـــا ♥ ░ ▒▓██ ____██▓▒░♥به وبلاگ آپ♥░▒▓██ _____██▓▒░♥شدم ░▒▓██ ______██▓▒░♥بياري♥░▒▓██ _______█▓▒░░░░░▒▓██ _________░░░░▒▓██ ________░░░▒▓██ ______░░░▒▓██ ___░░░▒▓██ __░░▒▓██ _▒░▓██ ░▓██.
مامان قندعسل
22 تیر 90 21:03
سلام عزیزم چرا دل مرده؟؟؟؟؟ماها که هنوز اول راهیم...شاید دوری و دلتنگی خسته ات کرده...عزیز دلم حضرت علی(ع) میفرمایند دلهای مرده را با سخنان حکمت اموز (موعظه) زنده کنید ...من این سخن رو عملا به کار بردم خیلی موثره حتما به کار بگیر اونو
زينب عشق مامان و بابا
23 تیر 90 10:29
سلام خوب شيما و حديث جون خوبند
با خبرهاي داغ و شاد بروزم


سلام چشم حتما میام
مامان فرشته
24 تیر 90 12:57
سلامممممممم عزیزم خوبی ؟
ماشاا...
دخمل های نازت هر روز قشنگتر و نازتر می شن
ببوسشون
شیما جونم که دیگه یه پا خانم شده قربونش برم


سلام عزیزم خوبی خاله جون مهربون ممنون که سرزدی
مامان ماهان
24 تیر 90 20:05
سلام خانمی خوبییییییییییی


سلام عزیزم .خوبم مامانی الان میام وسرمیزنم
nadia_0106
25 تیر 90 17:33
اپـــــــــــــــــــــــــــــــــم
نرگس
16 مرداد 90 16:07
سلام مامان خوش شانس