شیما وحدیث من

سلام به همه

1390/6/29 15:25
نویسنده : مامانی دخملا
1,761 بازدید
اشتراک گذاری

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

سلام مامانا ودوستای مهربونم . 

بالاخره بعد از کلی بی حوصلگی تصمیم گرفتم که منم آپ کنم .

واقعا وقتی میبینم که دوستام چقدرسریع آپ میکنند ومن دیربه دیر به تنبلی و بی حوصلگیه خودم خیلی خیلی  پی میبرم .

بهاربيست                   www.bahar22.com

خیلی از دوستای مهربون وبامعرفتم مرتب چه پست جدید بزارم چه نزارم من وشرمنده ی خودشون میکنن ،که من واقعا جا داره از اونا تشکر صمیمانه ویه دست مریزاد بگم .

بهاربيست                   www.bahar22.com

آخه میدونید چیه ؟

در ایام ماه رمضان واقعا وقت نمیکردم .الان برنامه ی هرروزم و بهتون میگم که بفهمین واقعا وقت نمیکردم .اولا که کلا تا سحر وتا بعد ازاذان صبح  خوابی نداشتیم .یعنی ازبعداز افطار تا خود سحر یکسره بیداربودیم .

سحر رو معمولا پیش مامان بزرگ  پدری دخملا سرمیکردیم .وچون زیاد بیدارمیموندیم کلی

 می خوابیدیم یعنی شاید تا ساعت 2تا 3بعداز ظهر با اجازتون لالا میکردیم .بعدش هم که

 همش در آشپزخانه ی نازنین بودم وپختن کلی غذاهاو دسرهای مختلف .

بعد ازافطار هم که اصلا حال وحوصله ی درست حسابی  نداشتم .الان هم به سختی بچه ها رو به بیدارشدن صبح عادت دادم .

خلاصه این بود که خیلی حوصله نداشتم .ولی مرتب به وب ودوستای نازنینم سرمیزدم .

تازه انقدر از وب غافل بودم که اوایل  ماه رمضان تازه فهمیدم که گیسوی  مامان فرشته ی مهربون ودوست داشتنی ما به دنیا اومده بود .تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

وای خدای من که وقتی این موضوع رو فهمیدم چقدر خوشحال شدم وذوق کردم واشک تو

 چشمام جمع شد .niniweblog.com

اصلا باورم نمیشد با اون همه خاطره بالاخره گیسو جون ما به دنیا اومده بود .

البته تو اون مدت که بی خبربود م ،مایه مسافرت 10روزه داشتیم برای همین من نفهمیدم .

خلاصه بااینکه چندباربه ایشون تبریک گفتم ولی بازهم قدم این دخمل نورسیده رو به

ایشون تبریک میگم وآرزوی خوشبختیشون رو از خداوند خواستارم .

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

واما ازشیما گلی بگم که تموم ماه رمضون رو دختر م روزه ی کامل  گرفت بااینکه هنوز

 دوسه ماه به سن تکلیفش مونده  بود ولی به اصرار خودش همه ی ماه رو روزه گرفت به

 استثنای یک هفته  که به اتفاق مامانم اینا به سفرمشهد رفت ودوشب از شبهای

قدررو درکنار ضریح امام رضا (ع)گذروند .(خوش به حالش) .

دختر نازنینم امیدوارم که درهمه ی مراحل زندگیت همیشه خداوند یارویاورت باشه وهیج وقت ازیادخدا غافل نشی .الهی آمین

والان هم کلی توفکر رفتن به مدرسه وخرید وسایلش وفرم مدرسه وغیره است وصبح به صبح کلی با سفارشاتش مارو دیوونه میکنه .ولی چه ایام شیرینیه برای شیما ،مگه نه ؟؟؟

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

واما حدیث خانم که بعدازرفتن آبجیش کلی گریه وبهونه گیری کردو فکر میکرد که الان همه دارن میرن سرزمین موجهای آبی (.چون اون مشهد رو با سرزمین موج های آبی میشناسه ).که این خیلی بده .

ازبس تبلیغ این سرزمین ازتلویزیون پخش میشه بچه های کوچولو وحتی آدم بزرگا ذوق اونجا رو دارن .

وکارهرروز ماشده بود که ازتو اینترنت عکس اونجا رو برای حدیث به نمایش بذاریم تاخانم آروم بگیره .خلاصه کلی دردسر درباره ی این موضوع داشتیم .به این خاطر رفتیم براش چندتا مرغ عشق خریدم که اون موضوع یادش بره .

 عکساش وبراتون سرفرصت میذارم .

دختر شیرین زبونم هم خیلی شیطنت وبازیگوشی میکنه ،هم کلی حرفای قلمبه وسلمبه میزنه که واقعا تو بعضی حرفاش میمونیمniniweblog.com

.بهاربيست                   www.bahar22.com

مثلا این روزها که همش میگه مامان توجیگر منی .یا جیگرت وبخورم .

یا وقتی ازدستش عصبانی میشم ودعواش میکنم میره یه گوشه وباخودش میگه :(خدا من ومرگ بده ازدست مامانم که انقدرمن واذیت میکنه !!!!!!!!.) niniweblog.com

یا اون روزباصدای بلند گفت :ای خدا ازدست این مامانم چیکارکنم !!رفتم جلو بهش گفتم چرا مامان ،مگه من چیکارکردم ؟

گفت مامان نمیبینی که دستام چقدر کثیفه !!!!niniweblog.com

یا همین دیروز داشت نقاشی میکرد برگشت گفت مامان ماشاا... چقدر نقاشیم قشنگ شده!!!!

طوطی خانم ما هرچی رو که میشنوه ومیبینه خیلی قشنگ تو جمله هاش تکرارمیکنه .منم بعدازاین شیرین زبونیاش کلی بوس بارونش میکنم .بهاربيست                   www.bahar22.com

الانم این روزا دنبال یه مهد مناسب وخوب میگردم که ثبت نامش کنم .چندتا عکس هم می خواستم ازبچه ها بذارم که نشد .

شرمنده خیلی سرتون ودرداوردم .تازه کلی ازقصه های حدیث مونده که نگفتم .باشه برای بعد .

ممنون که باحوصله حرفای من وخوندید .فعلا خداحافظ تا پست بعدی .بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

کاش کودک بودم تا بزرگترين شيطنت زندگي ام نقاشي روي ديوار بود ،

 

 اي کاش کودک بودم تا از ته دل مي خنديدم

 نه اينکه مجبور باشم همواره تبسمي تلخ بر لب داشته باشم ،

 اي کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتي و درد با يک بوسه همه چيز را فراموش مي کردم

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (69)

بهارک
15 شهریور 90 2:08
سلام..
طراحي عكس وقالب وبلاگ..
خوشحال ميشم سر بزنيد..
ممنون ميشم مارو لينك كنيد..


سلام عزیم .ممنون که سرزدین حتما شمارو باکمال میل لینک میکنم
مامان گیسو
15 شهریور 90 6:15
سلام دوست گلم
نماز و روزت قبول باشه
عیدتون هم مبارک
خیلی ممنونم از تبریکت گلم شرمندم کردی
گلهای نازت خوبن
روی ماهشونو از طرف من ببوس


سلام مامان گیسوجون .عیدشما هم مبارک درضمن دشمنت شرمنده باشه
شماهم حتما روی ماه گیسوجون رو ببوس
مامان گیسو
15 شهریور 90 6:17
شیمای گلم
روزه داریت قبول باشه گلم خوش به سعادتت
برای منم دعا کن



سلام خاله جون محتاجیم به دعا .
گیسوجون منو یه بوس خوشکل بکن .شیما
مامان فاطمه‌شهرزاد
15 شهریور 90 7:53
سلاممامان مهربون شيما و حديث جون خدا دختراي گلتون را حفظ كند و سايه شما 120 سال بالاي سرش ان بماند


ممنون مامان فاطمه شهرزاد امیدوارم که شماهم همیشه سالم وسرحال درکنارخانواده زندگی کنی .
مامان عسل و آریا
15 شهریور 90 10:52
سلام گلممممممممممم.من هم عزیزم این تابستون خیلی سرم شلوغ بود اصلا نفهمیدم تابستونم چجوری گذشت همش با خوندن کتاب و دادن امتحان گذشتزیارت شیما جونم قبول باشه.آفرین به این دختر گل که روزه هاشو گرفته.میبوسمتون


سلام مامانی خیلی مهربون .آره واقعا منم نفهمیدم که این تابستون چه جوری تموم شد .
ممنون عزیزم که سرزدی
مریم
15 شهریور 90 12:46
سلام عزیزم خسته نباشن از شب زنده داری و آماده کردن افطاری
آفرین به شیمای عزیزم که تمام روزهاشو گرفته
خاله جون برای ما هم دعا کن عزیزم
حدیث کوچولوی نازم با حرفهای خوشگلش
دلبری میکنه
بوسسسسسسسسسسس برای هرسه تاتون


سلام مریم جون .ممنون که باسرزدنت من وخوشحال میکنی .
زينب عشق مامان و بابا
15 شهریور 90 14:38
سلام خوب هستيد واقعا وقت براي نوشتن كم مياريم .اما خدا رو شكر كه بسلامتي و شادي ميگذره گلهاتون رو ببوسيد
با عكساي زينب بروزم


سلام عزیزم .حتما میام وعکسای زینب خانم خوشکل رو میبینم .ممنون که سرزدی
طهورا
15 شهریور 90 21:47
سلام عزیزدلم.
ممنون که سر زدی به ما.
ا ی ی ی ی ی ول بابا.ننوشتی ننوشتی، وقتی هم نوشتی توپ و طوفانی نوشتی.
خیلی خوشم اومد.ماشالا به دختر نازت که همه ی روزه هاش رو گرفت.
حدیث طفلی هم راس میگه.خوب اگه بدونی موجهای آبی چه کیفی میده.من رفتم تاحالا.از صبحه تاشب.دلت نمیخواد بیای بیرون.(همش شد تبلیغ مفت و مجانی موج های آبی!!)


مامانی دوست مهربونم .ممنون که با اومدنت کلی خوشحال میشم .
منم بوووووووووووووووس واسه طهورا

مامان اسرا
15 شهریور 90 23:48
سلام مامانی
خدا جفتشان را برات نگه داره برای اون خاله ریزه هم اسپند دود کن با اون زبان شیرینش من از خوندن خاطراتت لذت میبرم مراقب هردوتاشون باش ...بوس به منم سر بزندید من لینکتون کردم با اجازه


مامان اسراجون منم باکمال میل شما رو لینک میکنم
مامان قندعسل
16 شهریور 90 7:53
سلام عزیزم خوشحالم که اپ کردی...ماشالله به شیما جون و اراده اش قبول باشه عزیزم واسه ما هم دعا کن فرشته ی مهربون
هزار ماشالله حدیث هم فلفلی شده واسه خودش بوسسسسسسسسسس واسه دوتا کلوچه ی خودم


سلام مامانی قندعسل کوشولوی خودم .ممنون که سرزدی عزیزم
مامان نفس طلایی
16 شهریور 90 12:16



ممنون عزیزم توخودت گلی
مامان هانی
16 شهریور 90 13:31
سلام خانومی
ممنون که بهم سر زدی.بچه های این دوره زمونه حرفهایی میزنن که ادم فکش میفته.
ایشالا همیشه سالم و تندرست باشید.
عکس دخملی ها رو بذار ببینیم


سلام عزیزم .حتما عکسای دخملا رو میذارم وخبرت میکنم
مامان ماهان
16 شهریور 90 16:00
سلام
شیمای گلم روزه داریت قبول گلم خوشا به سعادتت زیارتت هم قبول گلم
چقدر شیرین زبون حدیث جون
خدا فرشته های نازت رو حفظ کنه


سلام مامانی ممنون که سرزدی عزیزم
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 14:57
✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿

تبریک میگم به خاطر داشتن شیما جون که روزه هاشو گرفته و حدیث جون که شیرین زبون شده

همه رو می نوشتی خانومی مطمئن باش که ما با لذت می خونیم


ممنون مامان فهیمه جون .با خوبیاتون من وشرمنده میکنید
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 15:45
برای تکمیل لینکم همراهی نمی کنی؟؟؟


چرا همراهی نکنم میام الان پیشتون
مامان پارسا جون
17 شهریور 90 17:34
سلام خانومی خوبی؟
خسته نباشی روزهاتون قبول باشه
آفرین به شیما جون قبول باشه قشنگمزیارتت هم قبول باشه


سلام عزیزم نمازروزه های شما هم قبول باشه .ممنون که سرزدی
مامان گیسو
17 شهریور 90 19:43
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 1:05
عزیزم
مامان زهرا نازنازی
18 شهریور 90 2:21
سلام خانومی

آفرین به شیما جون . امیدوارم همواره زیر سایه ی خداوند سلامت و تندرست باشید

رمز رو براتون تلگراف میکنم عزیزم


ممنون مامان زهرانازنازی جون
مامان عليرضا
18 شهریور 90 2:30
سلام
مامان شيما وحديث جون
ممنون از اينكه بهم سر زدي چه دخمل ناز وشيرين زبوني داري خدا حفظش كنه


خواهش میکنم مامان علیرضا جون .ممنون که سرزدی
سمیه:مامان مسیح
18 شهریور 90 4:27
ماشاالله به دخترای گلت...جفتشون خانومن...
انشاالله خدا حفظشون کنه ...و خوشبخت و شاد باشن همیشه...
ممنونم که ما سر زدی خانومی...
بابت تعریفتون هم...ممنون...چشاتون قشنگ میبینه


سلام مامانی مسیح جون خوشحال شدم که سرزدی .
فهیمه
18 شهریور 90 16:32
سلام عزیزم.دخمل گلیها خوبن؟
ممنون که به وبلاگ صبا سر زدید.


سلام خانمی .خواهش میکنم کاری نکردم
مامان نگار
18 شهریور 90 19:19
سلام
مرسی که به ما سر زدین
برای من باعث افتخاره که با شما دوست بشم
موفق باشید


خواهش میکنم .
ممنون ازلطفتون
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 4:04
سلااااااااااااااااااام عزیز دلم قبول باشه شیما جون
قربون حدیث جون با اون شیرین زبونیش
دو فرشته رو حتماً ببوس


ممنون مامانی سید جون .
بووووووووووووووووس واسه ابوالفضل شیرین
مامان محیا
19 شهریور 90 8:32
سلام دیدی اومدیم


خیلی خیلی خوش اومدی
مهرانه مامان مهرسا
19 شهریور 90 12:16
سلام خانومي ماشاءالله چه دخملاي نازي چقدر خانومند


سلام مامانی درسا جون .
ممنون از لطفتون
محيا كوچولو
19 شهریور 90 22:32
سلام من محياهستم
ايشالله حديت و شيما هميشه سلامت باشن
منتظر ديدار شما هستم


سلام محیا جونم خوبی خاله .ممنون که اومدی چشم حتما به دیدنت میام
فهیمه مامان پرهام
20 شهریور 90 10:13
مامان ماهان
20 شهریور 90 16:39
سلام فرشته ها نازت خوبن بوووووووس


مامان ماهان جون منم بووووووووووووووووس
مامان عسل و آریا
20 شهریور 90 19:39
سلام عزیزممممممممم.حالتون چطوره؟حدیث و شیمای خوشگلم چطورن؟از طرف من هردوشون را ببوسید.بوووووووووووس


سلام مامانی مهربون .دخملا سلام خاله جون رو خیلی خیلی میرسونن
مريم مامان درسا
24 شهریور 90 0:56
سلام عزيزم
خوبي؟ دخمل چطورن؟


سلام خانمی .ممنون همه خوبن
خاله جون
24 شهریور 90 16:00
با افتخار لینک شدید



ممنون منم شمارو لینک کردم
nadia_0106
24 شهریور 90 16:46
slm azizam khobi golam?na baba in 4e harfie akhe midoni 4and bar omadam ama didam maro yadet rafte die nayomadam az in be bad bi6tar miam pi6et

سلام نادیا جون .خوشحالم کردی که سرزدی .
محيا كوچولو
24 شهریور 90 17:21
ممنون خاله كه منو پيدا كردي. با اجازه لينكتون كردم كه ديگه منو گم نكني


خاله جون منم لینکتون کردم
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 3:52
سلااام..خوبین ؟
ممنونم که به ما سر زدین ..
بوووس واسه شیما جون و حدیث عزیزم
ما هم اپیم هاااا


سلام مامانی مسیح جان .ممنون که سرزدی
مامان ایلین
26 شهریور 90 1:49
سلام مامانی دو تا فرشته ناز ممنون از اینکه بهمون سر و مهمتر ممنون که دلداریم دادی ولی واقعا یک روزایی میمونم چیکار کنم دخترای نازت رو ببوس


سلام عزیزم .باسرزدنت من وخوشحال کردی .همیشه بیا
عمه ی امیرحسین
27 شهریور 90 1:25
سلام خدا این فرشته های ناز رو براتون نگه داره


ممنون عزیزم که سرزدی
نوژكوچولو
27 شهریور 90 12:09
ازاشنايي با شما ماماني مهربون بسيار خوشحال شدم و با افتخار شما رو لينك كردم ،خوشحال ميشم منو هم با اسم خاطرات من و نوژ كوچولو لينك كنيد.


منم باافتخار شمارو لینک کردم
بهاره جون
28 شهریور 90 13:22
سیلوم گلم
ممنون که اومدی طلا
وب شما هم خوشمله عسیس دلم
خوش بحال دخملاتون چه مامانیه مهلبونی دارن
البته مامانیه منم خعلی مهلبونه ها



سلام بهاره جون .خلی خلی خوسحالم تلدی که اومدی وسرزدی عزیزم .
بازم این دوروبرا بیا باشششششششششششششششششه
مامان ماهان
29 شهریور 90 1:05
سلااااااااااااااام خوبییییییییییییییییییییییییییی


مرسی دوست مهربونم
مامان آنیسا
29 شهریور 90 1:59
بوسسسسسسسسسسسس برای دوستای از گل بهترمون
دوستون داریم خییییییییییییلی زیاد


چه عجب مامان آنیساجون که بالاخره چشممون به قلمتون روشن شد
مامان نسترن
29 شهریور 90 8:48
سلام دوست جونم.
بازم آفرین به مامان گل که با دوتا نینی به فکر خاطرات نینی ام هست


ممنون مامان نسترن جون که سرزدید
عمو جونی
29 شهریور 90 15:14
سلام
اینقدر از حبوبی تعریف نکن میام می خورمش ها !
.
يادم آمد شوق روزگار کودکی مستی بهار کودکی يادم آمد آن همه صفای دل که بود خفته در کنار کودکی
شور و حال کودکی بر نگردد دریغا

قیل وقال کودکی بر نگردد دریغا


ممنون عموجونی مهربون که به دخملا سرزدی .
خیلی شعر قشنگی بود .کلی لذت بردم
مامان گیلاس
29 شهریور 90 17:37
سلام ممنون که به ما سرزدین
خدا حفظشون کنه
از طرف من هر دو رو ببوسید


ممنون که شماهم سرزدید
زهرا
30 شهریور 90 17:48
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$___________ ______________$$$$$$$$$$$$______________ عــــالی بـــــــود !
زهرا
30 شهریور 90 17:51
آپم آپم آپم آپم آپم آپم منتظر نظرتم آپم آپم آپم آپم آپم آپم @...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ _________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$
عموجونی
30 شهریور 90 17:52
`````````````````````````````1¶¶¶¶¶¶¶ ```````¶¶111111¶¶```01¶¶¶¶¶¶ ````````0``````````````````¶¶11111111¶¶¶¶¶¶10```¶¶ ``````¶¶¶¶¶¶¶10```````````¶¶1111111111¶¶````````0¶ `````¶¶````01¶¶¶¶0`11¶¶¶¶¶¶11111111111¶¶11```````¶0 ````1¶`````````0¶¶¶¶¶100`1¶11111111111111¶¶¶1¶¶¶¶¶¶0 ````¶¶```````````````````0¶1111111¶11111111¶¶111111¶¶ ````¶1````````````````````¶¶111111¶111111111¶¶11111¶¶ ````¶¶````````````````````0¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶1111111¶¶ ````0¶¶0`````````````````````01100`0¶¶¶¶¶1¶¶111111¶¶ ````¶¶0``````````````````````````````011¶¶1111111¶¶ ```¶¶0```````````````````````````````````¶¶¶111¶¶¶¶ ``0¶1`````````````````````````````````````0¶¶¶¶100¶¶ ``¶¶``````````````````````````````````````````````1¶1 ``¶1```````````````````````````````````````````````¶¶ `0¶0```````````````````````````````````````````````0¶0 ``¶0````````````````````````````````````````````````¶¶0 ``¶1`````````010````````````````````````````````0¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶1¶¶0````0¶¶¶0`````````````````````1¶¶0``````````¶¶ ``0¶0````````¶¶¶0`````````````````````¶¶¶¶``````````¶1 ```¶¶`````````0``````````011110```````1¶¶````````01¶¶11 `1¶¶¶¶¶``````````````````¶0``0¶````````````````````¶¶ 1¶¶¶1¶¶``0``00```````````011110`````````111110`000¶¶¶¶¶ ¶1011¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1`````````````````````¶¶10001¶¶1¶¶¶¶¶¶¶ 101¶¶10¶¶```````¶¶¶¶¶¶¶10````````11¶¶¶¶````````¶¶101101 01¶111¶¶`````````¶11111¶¶¶¶0``1¶¶¶¶¶¶¶0`````````¶000010 110011¶0``````0`1¶11111111¶¶¶¶¶1111111¶100``````¶10¶101 1101¶0¶¶````0¶¶¶¶1111111111111111111111¶¶¶¶0``0¶¶101111 ¶¶01¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111111111111111111111111111¶¶¶¶1¶¶01¶¶1 000001¶111111111111111111111111111111111111111111¶101¶0 ¶¶¶¶¶¶¶111111111111111111111111111111111111111111¶¶¶
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 2:22
شهرزاد ، مامان نگار
31 شهریور 90 9:04
سلام خانومي ممنون كه بهمون سر زدين . آفرين به اين دخملاي گل


خاله شهرزاد شماهم ممنون که به ماسرزدید
طهورا
31 شهریور 90 9:39
خاله زهرا
31 شهریور 90 13:07
سلوووووووووووووووووم عزیز دلمممممممممم
زود بیا با عکس های خوشجل نگار جون آپماااااااااااا[بوسه]


باشه خاله جون همین الان میام
شبنم مامان عسل
31 شهریور 90 15:14
سلام
خوشحال شدم از آشناییتون... ماشالا به دخملای گلتون و بخصوص شیما جون که تونسته تو این سن روزه شو کامل بگیره... باورش سخته خب...
و البته بچه ها به مکانهای بازی و پارک علاقه ای زیاد دارند و عجیب نیست که حدیث جون مشهد رو با سرزمین موجهای آبی بشناسه... ایشالا به وقتش امام عزیز و حرم مطهر رو هم می شناسه..
ببوسیدشون


مامانی عسل جون بااومدنتون من وخیلی خوشحال کردید .
بازم این ورا بیاید

نگين
31 شهریور 90 15:29
سلام
با حضور گرم و اظهار نظر قشنگتون وب مارو مزين كرديد.ممنون از حضور سبزتون


نگین جون شما هم باحضور گرمتون من وخیلی خیلی خوشحال کردید
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 2:32
سلاااام خانومی...چرا آپ نمیکنی... تو هم مثل من تنبل شدی نکنه !
ما که تاااازه آپ کردیم....بیااا


آره بابا خیلی خیلی تنبل شدم .مامانی حالا میام
دختر عروسکی
1 مهر 90 14:06
سلام مامانی گل.
مامان جونی شما عکس ومیدی منم برات درستش میکنم.
اگه بخوای متحرک مثل لوگو وب خودم.
نخواستی هم ثابت.
گرفتی مامان جون؟؟

گرفتم مامانی
شهرزاد مامان حسین
2 مهر 90 20:09
سلام خانومی. ممنو از لطفت. خوشحالم که دوستی مثل شما پیدا کردم. با اجازتون لینکتون می کنم


منم باافتخار شمارو لینک میکنم
مامان هستی
3 مهر 90 7:51
سلام مامان شیما و حدیث
ممنون که بهم سرزدی و متشکرم از نظرت
خدا دخترهای شما رو هم حفظ کنه با اجازه لینکتون کردم


ممنون مامانی .ولی نمیدونم چرا نمیشه تووبتون برم .
لطفا دوباره بیاید
\سیما - مامان هلیا
3 مهر 90 7:59
سلام
خدا دخترهای گلت رو واستون حفظ کنه ، آفرین به شیما جون که ماه مبارک رو روزه گرفته . خوش به سعادتش .
حدیث جون هم خیلی خوشگله . عکس شیما جون رو هم بزار ببینمش .
بوووووووووووس


ممنون عزیزم که سرزدی .عکس شیمای من توی صفحه ی قبلی بود
مامان مسافر كوچولو
3 مهر 90 14:49
سلام مامان دخملا ،با اجازتون لينكتون كردم


ممنون عزیزم .منم باکمال میل لینکتون میکنم
شهرزاد مامان حسین
3 مهر 90 17:14
سلام خانومی. بله. صدای خود حسینه که تو وبلاگش پخش می شه. ممنون. با همون اسم وبلاگ لینک کنید ممنون می شم.


خواهش میکنم عزیزم
اعظم
4 مهر 90 20:09
سلام عزیزم
ممنون که به ما سرزدین
چه دخملای شیرینی خدا نگهدارشون باشهبازم پیش ما بیا
قبول شدنت هم مبااااااااااااارک باشه


اعظم جون باسرزدنت من وخوشحال کردی
مامان یاس
7 مهر 90 20:53
سلام مامانی دخملا!هنوز کامل وبلاگت رو ندیدم
ایشاله که همه چی ردیف می شه و می ری دانشگاه،برا آزمون رانندگی هم استرس نداشته باشی قبولی با اینکه کمتر تو اولین بار قبول می کنن!می رم بقیه وبت رو ببینم


سلام عزیزم .ممنون که باحوصله مطالبم وخوندی .
نگو تروخدا
،خداکنه همون اول قبول بشم .
مامانه سارینا
12 مهر 90 13:30
سلام چه خوب شد که به وبلاگتون رسیدم
آخه منم دخترمو که یک سالو نیمشه میخوام 2 روز تو هفته بذارم با اینکه باباش مخالفه ولی آخه میخوام برم کلاس نقاشی راستی دخترتون چند سالشه به نظر شما مهد خوب تو این سن یا نه؟
مبارکه دانشگاه قبول شدی امسال شرکت میکنم آخه 2 سال پیش قبول شدم ولی حامله بودم حتماً ادامه تحصیل بده که خیلی خوبه
راجبه مهد بگو برام آشنایی داری با محیطش بگو واسم ممنون بهمون سر بزن


سلام عزیزم خیلی آشنایی ندارم ولی الان میام وبهت سرمیزنم

جوجه نارنجی ما
12 مهر 90 14:15
سلام خاله من آپ هستم .دخملای گلتو ببوس


سلام خانمی الان زودی میام
مامان نسترن
21 مهر 90 22:20
ممنونم دوست خوبم. عالی بود. روزهای کودکی محال یادم بره اونهمه شور وحال محال یادم بره
خاله زهرا
28 مهر 90 15:04
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥ @...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@a @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ بدو بیاااااااا جانمونی هاااااااااااااااااااااااااااااا
عموروحاني
1 آبان 90 0:00
جالب بود
سيدمهدي
14 آبان 90 7:14