شیما وحدیث من

یک توصیه

1389/12/1 15:20
نویسنده : مامانی دخملا
1,756 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

وقتی دخترکوچولوم هنوز یک ماهش نشده بود یه مشکلی پیش اومد که به همه ی مامانا یی که نوزاد دارن سفارش میکنم حتما این توصیه روعملی کنند.

دقیق یادم نیست ولی روز دهم یازدهم تولدش بود که ازصبح که بیدارشد تا شب شیرمن ونمی خورد وفقط بی تابی وگریه می کرد .هرکاری کردیم حاضربه مکیدن شیر نبود تا بعدازظهر که بردیمش دکتر فهمیدم که چون روزقبل غذایی که خورده بودم کمی سیروپیاز داشت شیرم طعم اونارو گرفته بود خلاصه تا شب چه بلاهایی که به سرما نیومد .منم همون روز تب کرده بودم وحسابی گریه کردم  .خدا عمه ی حدیث وروجک وحفظ کنه شب به اون شیرداد.ازگرسنگی یک ساعت سینه رو چسبیده بود. 

حتما مواظب تغذیتون تو ماههای اول شیردهی باشید.یه توصیه به مامانایی که یه فرشته دارن                  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فینگیلی
19 بهمن 89 2:28
وای خدا چقدر خوردنیه .خدا حفظش کنه.


خدا فینگیلیه شما رو هم حفظ کنه.