شیما وحدیث من

بدون عنوان

1390/11/2 1:20
نویسنده : مامانی دخملا
1,778 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

سلام دوستای نازینیم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت رسول اکرم خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص)وشهادت جانسوز حسن به علی (ع)وامام رضا (ع)  امیدوارم که حال همگی شما و نی نی های نازتون خوب خوب باشه .

راستش دوبار پست جدید گذاشتم یه بارکه شیطونی یه آدم بزرگ باعث ازبین رفتن هرچی نوشته بودم شدکلافه ،یه باردیگه هم کلی دوباره مطلب نوشتم اندفعه کامپیوترمون هنگ کرد وهرچی نوشته بودم پرید استرس

منم باخودم لج کردم وگفتم دیگه تا چند وقت نمینویسم قهر ولی یکدفعه یاد شما دوستای خوب وبامعرفتم افتادم ودوباره دل وبه دریا زدم و مطلبم ونوشتم . هورا

ازاینکه انقدر دوستای بامعرفتی دارم واقعا خدارو شکر میکنم .انقدر شما دوستای مجازیم

 ودوست دارم که با اینکه دیر به دیر پست میذارم ولی سعی میکنم به همتون سربزنم .امیدوارم که هیچ وقت شما رو ازدست ندم .

امروز چه برف قشنگی اومد .کلی لذت بردم . آخه من خیلی برف وبارون ودوست دارم .خجالت (خیلی رمانتیک صحبت کردم منم خجالت کشیدم )

 جونم بگه براتون که بالاخره ازماه دی خلاص شدیم .عجب ماه پردردسریه .همش امتحان وامتحان وامتحان عصبانیآدم سرش سوت میکشه .

شیما خانم زرنگ ما که همه ی امتحاناتش وبا موفقیت پشت سرگذاشت و (خیلی خوب) گرفت .واما امتحانای خودم .ازبس نمره های قشنگی گرفتم میترسم چشم بزنیدنیشخند

راستش وبخواین ازاین آموزش جدید ابتدایی  خیلی ناراضیم .آخه( خ خ) و(خ) و(ق ق) و(نیاز به تلاش بیشتر) م شد نمره اه اه اه    آدم نمیفهمه بچش جزو زرنگا هست یا نیست .متفکر تازه حس

 رقابت بین شاگردا ازبین رفته .یادم میاد واسه گرفتن نمره ی خوب خودم و میکشتم .

اصلا میدونید چیه کلا مملکت ریخته به هم .وای بزار دهنم وببندم تا خدای نکرده وارد بحث سیاست نشم .خیال باطل

حدیث گلی وشیما گلی رو که گفته بودم دوسه ماهه میبرم ژیمناستیک .شیما خیلی خوب پیشرفت کرده ولی حدیث خانم بااینکه خیلی باذوق میره ولی هنوز نتونسته حرکات رو خوب انجام بده .دائم بی حال بازی درمیاره .فکرمیکنم به خاطر کم خونیشه .

مربیش میگه که باید ازلحاظ تغذیه بهش برسم .به این فکر افتاده بودم که ازباشگاه موقتا  بیارمش بیرون وکمی بزرگتر که شد دوباره ثبت نامش کنم .حالاتا ببینم چی میشه ..

می خوام یکی دیگه ازجملات قصار حدیث خانم رو براتون بگم .البته جملات این دخمل شیرین زبونم که تمومی نداره

حدیث خطاب به خاله آمنه :خاله آمنه ؟

خاله :بله خاله جون

حدیث :خاله ماشالا ماشالا خیلی بی تربیت شدم ها !!

خاله :تعجب

ای قربون دختر م بشم من که انقدر خوشمل صحبت میکنه .تازه هنوز بعضی کلمات رو نمیتونه

 درست  اداکنه مثل مرتب ومیگه (مترب) یا سفره رو میگه (سرفه )یا تخم مرغ ومیگه (تخم خورق)تازه یه چند تا دیگه رو خیلی فکر کردم یادم نیافتاد تو پست بعدی حتما مینویسم .

می خوام  چند تا عکس از نی نیای حدیث وبچه گیای شیما براتون بذارم .امیدوارم که خوشتون بیاد .

راستی چند روز دیگه تولد داریم .اگه گفتین تولد کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث من

ای قربون حدیثم بشم.اینجا چهارماهه بود .نازی عزیزم

شیما ی من

اینم که شیمای گل من که اینجا پنج سالش بود .

 

ممنون ازهمتون که باحوصله تا آخرش با ما بودین .

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

واین هم جمله ی آخرم

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان يوسف و محمد
2 بهمن 90 2:59
بچه جون واحد هاي امتحاني شما فقط از ترمي به ترم ديگر منتقل مي شوند خوب درس بخون!
ضمنا آپم بيا دو تا نظر بدهكاري


به خاطر همینم باید خداروشکر کرد .فهمیدی ؟!
چشم مامانی پسملا اومدم
مامان نازدونه ها
2 بهمن 90 10:48
تولد حدیث جون رو از الان شادباش میگم انشالا جشن موفقیتهای بزرگ زندگیش
:این دو بوسه هم برا شیما ومامانش که امتحاناتشون رو بخوبی پشت سر گذاشتن
ماشلااماشالا حدیث جون چه شیرین بعضی کلمات رو میگه


مرسی مامانی نازدونه ها ولی فکرنکنم مامانشون باموفقیت پشت سرگذاشته




محيا كوچولو
2 بهمن 90 18:20
پيش مياد خاله، ماشاله ماشاله حديث خيلي بامزه شده ها


ممنون خاله جون
مادر کوثر و علی
3 بهمن 90 16:19
سلام عزیزم
ممنونم که بهمون سر میزنی

ماشالله به این دخملای ناز
امیدوارم همیشه شاد باشین

راستی...
از بابت رمز شرمنده ام

خواهش میکنم ،عیب نداره فکر میکردم میشه رفت

مادر کوثر و علی
3 بهمن 90 16:20
حدود 11 روز دیگه حدیث خانم 4 ساله میشه
از الان تولدش مبارک


ایول مامانی که به فکر تولد حدیث خانم بودی
مامان رامیلا
3 بهمن 90 19:07
سلام
مرسی که به ما سر زدید چه کار خوبی که دخترای نازتون رو می فرستید ژیمناستیک من هم خیلی دوست دارم رامیلا رو بفرستم کاش زودتر بزرگ بشه .


بزرگ میشه بابا نترس ،انقدر زود که خودتم نمیفهمی
مامان آوا
3 بهمن 90 19:30
چه عکسای نازی و چه دخی های قشنگ و عزیزی..........خوشحالم که امتحاناتتون تموم شد موفق باشی


ممنون عزیزم
محيا كوچولو
3 بهمن 90 19:52
سلام خاله
انار يه آدرس داشت ولي فكر كنم حذف شده



حیف ،خیلی دلم میخواست ببینمش
مامان تارا و باربد
4 بهمن 90 8:59
تولد دخمل گلتون مبارك باشه اميدوارم هميشه خوش و خرم باشين


ممنون دوست عزیز که سرزدی
مامان تربچه
4 بهمن 90 10:01
سلام دوست عزیز
به لطف دعاهای شما و نظر آقا امام رضا (ع) فهیمه جون فارغ شد و هدی سادات عزیز دیشب دنیا اومد


وای خدا شکرت ممنون مامان تربچه جان که خبرم دادی .همیشه خوش خبرباشی
سمانه مامان پارسا جون
4 بهمن 90 18:15
خوبی خانومی؟
واسه منم چند بار پیش اومده کلی نوشتم و یه دفعه همش پریده
به خاطر همین هر دو خطی که مینویسم save میکنم و میزارم تو چرکنویس
از نوشتن منصرف نشو خانومی
دلمون تنگ میشه
گل دخترای شیرین زبونتو ببوس عزیزم


سلام چه خوب نمیدونستم میشه تو چرک نویس سیو کرد .ازاین به بعد همین کاررو میکنم
ممنون عزیزم که سرزدی
آزاده
5 بهمن 90 8:08
سلامممممممم
خوبی خانومی ؟؟؟
بهت تبریک میگم به خاطر داشتن این دخترای مثل ماه
=========
تولد حدیث جون هم پیشاپیش مبارک
=========
راستی من هم با شما موافقممممممم در مورد نظام آموزشی

سلام آزاده جون
خوب خداروشکر هم عقیده پیداکردم

سمانه مامان محمدباقر
5 بهمن 90 14:58
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت.
.

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کم نداشت.
.

دل از خدا برید و در زمین نشست.
.

عاشق شد و دلش شکست.


.

به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود.
.

یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود


سلام حلول ماه ربیع الاول مبارک


ممنونم از حضور گرمت در وبلاگ محمدباقر[hr
o
منم ممنون ازحضورگرمت مامانی

مامان محمدجان
5 بهمن 90 18:39
سلام عزیزم
خسته نباشید اخیش امتحانها تموم شد
عجب کلوچه اییههههههههههه حدیث گلی
میبسوم دوتا نازگلت


آره ديدي ...انگار يه بارسنگين ازرو دوشمون برداشته ميشه
موفق باشي
مامان مسافر كوچولو(اميررضا)
5 بهمن 90 19:13
حرص نخور مامان دخملا.تابوده همين بوده عزيزم.از طرفم دخملاي نازت رو ببوس مواظب حديث جون هم باش


چشم ماماني
نسرین مامان هلیا
6 بهمن 90 0:50

عزیزم دوتا گلاتو ببوس


چشم اما به شرطي كه هليا جون روهم به بو سي
mamane Ali
6 بهمن 90 19:59
سلام مامانی .. برف که زود زود رفت .. به ظهر هم نکشید .. الکی ذوق کردیم ! حدیث خانوم بانمک رو ببوس


آره تروخدا ديدي
مامان ماهان
7 بهمن 90 11:45
7 روز دیگه تولد حدیث جونه وااااااااااااااااااااااای جیغ دست هورررررررررررررررررررراچه دخمل شیرین زبونی


واي خدا چه دوستاي مهربوني دارم من
سید جمال طباطبایی ازاد
7 بهمن 90 21:03
با سلام امدم و خواستم ماه ربیع الاول را به شما تبریگ بگویم و از خدا بخواهم که ماهی پر برکت برایتان باشد


ممنون ازحضورتون
مامان امیررضا
8 بهمن 90 8:57
قلبون دخملی شیرین زبونم بشم که به خودش ماشالله میگه .
مامانی شما هم درس بخون تنبل بازی در نیار خوب
بوس بوس هوارتا بوس برای دخملیهای نانازم


ملسسسسسسسي ماماني
منم يه عالمه بوس واسه اميررضا ي نازنازي
مادر کوثر و علی
9 بهمن 90 15:03
خاله جون
9 بهمن 90 16:20
تولد تولد تولددددددددت مباااااااااااارک جونم
خاله جون
11 بهمن 90 19:19
مریم مامان درسا
12 بهمن 90 18:30
سلام عزیزم
خوبید؟چه خبرا؟
حدیث جونم تولدت مبارک عزیزم
منتظر عکسهای تولدت هستیم ،مامانی آپ کردی خبرم کن



مرررررررررررسی مامانی چشم حتما خبرت میکنم
محيا كوچولو
13 بهمن 90 15:14
مامان يوسف و محمد
13 بهمن 90 17:47
آپم ! بيا ننه جون
راستي جايي خواستي بري ميرسونمت تعارف نكني ها


حالا واسه من کلاس میذاری نه !باشه
میبینیم
ثمين
14 بهمن 90 12:55
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتون هستم
میثاق313
14 بهمن 90 18:11
سلام حضور گرم شما بزرگوار را در کلبه کم داریم.اگرچه مادران بزرگی چون شما وقتتان را فدای محبت به عزیزانتان می کنید و اگر فراغتی باشد متعلق به خودتان است ولی انشالله ارزش دارد گوشه ای از فراغت شما را پر کنیم. یا علی
مامان علي خوشتيپ
15 بهمن 90 1:12
تولدت مبارك حديث گلم.الهي 120 ساله شي


مررررررررررسی مامانی
مامان چشم عسلي
15 بهمن 90 4:34
حديث جونم تولدت مبارك عزيزم


تشکر مامانی
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:09
سلام عزیزم

پست ثابت وبلاگمو خوندی؟ حتما بخونش. ضرر نمیکنی.مطمئنم خوشت میاد

راستی پست جدید گذاشتم، از نمایشگاه اسباب بازی. نظر یادت نره ها. مرسی


سلام عزیزم حتما میام نظرهم یادم نمییییییییییی ررررههههههههههه
مامان هامان
15 بهمن 90 9:22
حدیث جونم تولدت مبارک


خیلی خیلی ممنون مامانی
مامان رها
15 بهمن 90 10:21
سلام ناناز خاله
تفلد تفلد تفلدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی
می بوسسسسسسسسسسسسسسسسمت



وای خدا ممنون مامان رها جون
مبین فرفری
15 بهمن 90 21:12
سلام عزیزم تولدت مبارک


مرسی مامانی
خاله هدي ياسمين زهرا
17 بهمن 90 11:03
واي چه دخملاي نازيييييييييييي. خدا حفظشون كنه. مرسي مامان گلي خانما كه به وبلاگ ياسي زر زر ما سر زدين. انشااله دوستاي خوبي براي هم باشيم.


مرسی مامانی ،حتما دوستای خوبی هستیم .ممنون که سرز دی
زهرا
17 بهمن 90 23:49
سلام قربون تو و همـــــــــــه ی مامانهای دنیا .

فدای مامان خودم و بچه های گلم که دیگه
بزرگ شدن و از آب و گِل دراومدن دیگه دارن میرن دانشگاه . ایشااله قسمت شیما وحدیث جون هم بشه . دو تا بوس برای دوتاشون

اینم واسه مامان مهربونشون


ممنون زهرا خانم که افتخاردادبد واومدید
فرناز مامان ایلیا
19 بهمن 90 0:42
خوشحالم کردی اومدی وب پسملی...
دخملات خیلی جیگرن... اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن....بوووس


منم خوشحال شدم که اومدی .حتما میلینکمتون .
عمه فاطمه
21 بهمن 90 17:41
سلام سلام!بالخره اومدم!تولد جيگملم مبااارك!اما زنداداش يادت باشه از اون كيكااا نخوردمااااااااااا


فاطمه خانم خيلي كارخوبي كردي كه اومدي .درضمن يادم مي مونه
مامان اميررضا
24 بهمن 90 19:24
سلام مامانييه حنابندون با حال. بدو بيا


من وبگیر که اومدم