شیما وحدیث من

نی نی راحله

1390/12/4 21:46
نویسنده : مامانی دخملا
4,237 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام مامانیا ودوستای مهربونم

ازهمتون خیلی خیلی ممنونم .بااین پیامای قشنگتون وتبریکای بی نظریتون کلی

 من وروسفید کردین .

شما عزیزان کاری کردید که من حسابی سرم و پیش دروهمسایه بالا بگیرم .

خیلی خیلی تشکر

اندفعه دلم میخواد یه خورده قربون صدقه ی خواهر زاده ی جییییییگگگگگگگگرم برم .

آخه من نه اینکه تازه خاله شدم هی دلم میخواد قربون صدقه ی راحله جونم برم .

خودمونیم ها.....خاله شدن عجب مزه ای داره ....

ولی حیف از نی نی نازم دورم ونمیتونم زود ب زود اون وببینم .

دلم خیلی براش تنگ میشه ..(چه شکلک احساسیی ) 

 دوست دارم زودتر راحله جونم بزرگ شه تا کم کم آزار واذیتام نسبت به

 نی نی شامل بوس تند ومحکم گرفتن دست وپاو چند تا بوس پشت سرهم و...شروع بشه

 نیشخنداز خود راضینیشخندمامانشم نباید هیچی بگه ،میخواست بچه دارنشه

فقط نارحت اینم که عزیز دل خاله دیگه شیر مادر نمیخوره ..میدونید چرا ؟

نی نی راحله طرفه 

 

 niniweblog.com

 

 

آخه تا یکی دوماه اول نی نی راحله خیلی خیلی بی تابی میکرد .کسی متوجه نشده بود که

 نی نی سیر نمیشه... راحله خانم اصلا چیزی به نام خواب نداشتن

niniweblog.com

 

 

 

بعدم که سینه ی خواهر جون حسابی زخم شد و دیگه خوب نشد

کلی هم دوا ودرمون کرد ..انواع واقسام پمادها و نکته هایی که بزرگترا میگفتن وخلاصه هرکار

 که بگید انجام داد ولی فایده نداشت که نداشت

niniweblog.com

آخر سر هم که دیگه دهن نی نی خونی شد ،بماند که آجی خانم چه دردی میکشید وقتی راحله

 شیر میخورد .

خلاصه اینکه حالا که خانم خانما شیشه خوره قهاری شده خواب وخوراکشم بهتر شده

niniweblog.com

ولی

 هممون میدونیم که هیچی جای شیر مامان رو نمیگیره

ولی عیب نداره عزیز دل خاله  ایشالا که همیشه هرجا باشی سالم وسرحال باشی ودخمل نازنینی واسه مامانی

دوست دارم زودی ایام عید بشه وبیام اون روی ماهت وببینم عزیزم .

 

نی نی راحله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان اميررضا
2 اسفند 90 10:54
طفلكي مثل نيني من ولي من تحمل كردم و بلاخره بعد3روز نيني سيرميشدوشير ميخورد.ماماني اپم منتظرتم


چشم الان میام
مادر کوثر و علی
2 اسفند 90 15:04
وای عزیزم
چه نی نیه خوشملیهههههههههه
منم بیام بخورمشششششششش
من از نی نی های کوچولو بخصوص نوزاد خیلی خوشم میاد.صدای گریه شونم دوست دارم

انشالله همیشه سالم و شاد باشهو زیر سایه پدر و مادرش

عزیزم ممنونم که اومدی پیشمون.لطف کردی


خواهش میکنم وظیفه بود
خاله جون
3 اسفند 90 0:02
سلام عزیزم
تبریک میگم خاله جون.
آخی عزیزم انشالله هرچه زودتر راحله جون ببینید.
ماشالله هزارماشالله


اینشالا ..
مامان طهورا
3 اسفند 90 9:32
ا ی خدا این کامنتو ارسال کن...


آخ جون دعای دوستم مستجاب شد
مامان طهورا
3 اسفند 90 9:33
آخ جون ارسال شد.
یه سر بیا وبلاگم جوابت دادم اونجا عزیزم.
ایام عید هم که راحله خانم رو دیدی از طرف من بماچچچچچش


حتما مثل من چند بارفرستادی وهی خطا داده
ولی باز ممنون که کم نیوردی
سمانه مامان پارسا جون
3 اسفند 90 10:56
سلام خانومی خوبی؟
ورودت به جمع خاله ها رو تبریک میگم
قدمش مبارک خیلی نازه هزار ماشاا...
واقعا خاله شدن حس خیلی زیباییه چون با بچۀ خودت هیچ فرقی واست نداره ، من که عاشق خواهرزادمم .الاهی این گل کوچولو همیشه سالم باشه.
راستی ببینم یعنی الان دیگه فقط شیر خشک میخوره؟


ممنون سمانه جون ..آره دقیقا مثل بچه ی خودم میمونه ..بله ، الان متاسفانه فقط شیر خشک میخوره
خاله سـارا
3 اسفند 90 14:18
سلام مامانی دخملای ناز
وای ذوق کردم عکس راحله رو دیدم،قربونش،چقدر شبیه حدیث بلاستخدا نگه دارش باشه
عید بیا روی ماه دختر خاله جونتو هم ببین
اینم 3تا بوس خوشمزه واسه مامانی و دخملا


مرررررررررسی عزیز خانم ..میام وروی ماه توروهم میبینم
مامان مهنا
3 اسفند 90 15:01
سلام عزیز دلم
سرافرازمون کردی ک ب دیدنمون اومدی
میگما من ک بلد نیستم حجم عکسو کم کنم


وظیفه بود عزیزم ...میام وبهتون میگم که چه جوری حجمم وکم کنی .منم اوایل همچین مشکلی داشتم
مامان رها
4 اسفند 90 9:34
وای عزیزم قدم نو رسیده مبارک ایشالله که همیشه سالم و سلامت باشه
خوش بحالش که خاله تی به این مهربونی داره
راستی بابت نطرات کارات ممنونم
خیلی تو تصمیم گیری بهم کمک می کنه


خواهش بابا ما رو شرمنده میکنی ها
مامان نازدونه ها
4 اسفند 90 10:18
تولد خواهر زاده تون مبارکه انشالا قدمش برا همتون خیر وبرکت باشه منم از راه دور میبوسمش وای از خوندن شرح حال سینه ای خواهرت دلم ضعف رفت چون خودمم مشکل زخم سینه رو داشتم...


ممنون مامانی ..آره واقعا منم همینجور
عموجوني
5 اسفند 90 1:24
سلام
حله حله راحله
رفته بغله خـاله
ما پلیس و دوس داریم
بش احترام میذاریم !!!!!!
مبارکه


................
وااااااااااه، تو ربط این دوتا مصرع موندم من !!!!!!!!!!!!
عمه فاطمه
6 اسفند 90 0:42
سلام زنداداش!خاله شدنت مبارك !ايشالا راحله جوون صد سال زنده باشن!به وبلاگ حقير بنده كه به كمك خودت ساختم سر بزني ممنوون ميشم!


چشم عزيزم ..باكمال ميل حتما ميام
مامان تربچه
6 اسفند 90 8:17
عزیزم
رمز رو برات خصوصی گذاشتم


مررررررررررررررررسی
مامان ماهان
6 اسفند 90 17:15
به به چه نی نی ناززززززززززززززززززی خدا حفظش کنه
خاله ها همیشه مهربونن و خواهر زاده اشونو خیلی خیلی دوست دارن منم عاشق خواهر زاده هامم
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
فاطمه معصومه
6 اسفند 90 23:04
سلام خاله مبارک باشه .
عروسکم هم قابل حدیث جونو نداره امافقط نگاش کنه ها


اگه تونستی که عروسک رو ازدست حدیث بگیری ....
مامان حنا
7 اسفند 90 4:29
سلام ......سلام
عزیزم خاله شدنت رو تبریک میگم خواهرزاده خیلی شرینه یعنی واقعا انقده احساس کنی که بچه خودته منم مثل تو از خواهرو خواهرزادم دورم وقتی پستتو خوندم کاملا درکت کردم اشک توی چشمام جمع شد منم بدجوری دلتنگشون هستم
شیماوحدیث جونو ببوسید


خیلی عالیه که یه هم فکر دارم
بووووووووووووووس واسه حناجونم
مامان تارا و باربد
7 اسفند 90 11:37
چه نی نی نازی خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان مهنا
7 اسفند 90 12:23
سلام خوشگله
خوفی فدات
عزیزم من منتظرتم ک بیایی بهم یاد بدی
البته شرمنده


چشم حتما میام
مامان رامیلا
7 اسفند 90 17:15
سلام گلم مرسی که به ماسر زدید واقعاً من هم مثل شما بعضی وقتها خیلی ناراحت می شم .
نی نی کوچولوتون خیلی نازه خدا حفظش کنه .


سلام ممنون رامیلا جون وحسابی ببوس
مامان مهرناز
7 اسفند 90 19:20
آخی چقدر نازه این نی نی جون. خدا حفظش کنه


ممنون که سرزدی
سمانه مامان پارسا جون
7 اسفند 90 20:00
سلام عزیزم خوبی؟
مرسی از حضورت
نبودم
آپ کرد
بیا منتظرتم


چشم حالا میام
میثاق313
7 اسفند 90 20:48
سلام
تبریک بابت تولد دختر گلت و خاله شدنتان.
راحله خانم هم ماشالله خوشگله ها..
راستی لاهوت 9 را خوانده بودین؟

یا علی


مامان دینا
7 اسفند 90 23:00
سلام عزیزم.خاله شدنت مبارک .خدا فرشته کوچولوتونو بهتون ببخشه .واقعا حیف که نتونست شیر مامانشو بخوره ایشالا که همیشه سالم باشه.اگه این کوچولو رو دیدین که هم اسم منم هست حسابی ببوسینش


ممنون که سرزدی راحله جون (دیدی چه زود جوگیر شدم )
دینا جون وخیلی ببوس
مامان آرینا موفرفری
8 اسفند 90 0:40
قدم نورسیده مبارک.ماشااله خیلی نازه.


ممنون عزیزم
سمانه مامان محمدباقر
8 اسفند 90 13:38
سلام چشمتون روشن قدم نورسيده خواهرتون مبارك باشه انشالله سلامت باشه
خيلي نازه خدا حفظش كنه


ممنون مامان محمدباقرجون
مامان مهنا
8 اسفند 90 16:23
مامانی جون من منتظرتم بیا دیگه


شرمنده اومدم
خاله آمنه
8 اسفند 90 16:24
ای خدا قربونش برم که چقدر بچمون شیرینه جیگره منه


خاله جون یادت نره که باید قربون خواهرزاده وبرادر زاده های دیگه هم بری ..فهمیدی؟ !(حسودی رو داشته باش)
مامان عسل و آریا
8 اسفند 90 17:28
ای جانم تولد راحله جونم مبارک باشه.انشالله شیر مادر رو بخورهبوس


به به خانم خانما کلبه ی مارو مزین کردین
sara
9 اسفند 90 18:15
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم


بله حتما باکمال میل
مامان مهنا
9 اسفند 90 22:54
سلام مامانی گل
مرسی عاشقتم
خیلی خوب توضیح دادی هیچ مشکلی توش نبود


خوب خدارو شکر
عارفه
10 اسفند 90 11:19
ماشالله نازه


ممنون
مادر کوثر و علی
10 اسفند 90 15:35
سلام عزیزم با خاطره ی دیگری از کودکم که عطر بهشت را با خود دارد منتظر حضور دلگرم کننده ات هستم
خاله جون
10 اسفند 90 23:22
مامان ریحانا
11 اسفند 90 0:46
سلام
خاله شدنتون مبارک
خدا شیما و حدیث جونو براتون نگه داره
مرسی که به ما سر زدید


شما هم ممنون که اومدی
مامان رها
11 اسفند 90 7:40
عزیزم کجایی چرا آپ نمیشی


وای مامان رهاجونم چه انتظارای سختی ازمن دارین
مامان چشم عسلي
11 اسفند 90 8:03
سلام خانومي مبارك باشه ميدونم چي ميكشي من هم دوبار عمه شدم وهنوز نديدمشون منتظرم عيد بشه اي خدا چرا عيد امسال اينقدر دير ميا .
راستي ببخشيد ني ني راحله كدوم شهر هستند؟تا حالا از نزديك ديديش؟

سلام ؛ممنون ک سرزدی
ما مان سونیا
13 اسفند 90 12:09
مبارک باشه خاله جونی چه نانازه این نینی تون الهی زود زود بزرگ بشه


مرررررررررررررررررررسی مامان جون
بوس بوس بوس واسه سونیا جونم
محيا كوچولو
13 اسفند 90 21:18
خيلي راحله كوچولو نازه خاله، خوب ماماني اش تلاششو كرد
مامان ستايش
14 اسفند 90 13:28
سلام خاله شدنتونو تبریک میگم . خیلی بچه نازیه . خداحفظش کنه. وقت گل صنوبره شیرینی ما یادت نره
مریم مامان درسا
14 اسفند 90 17:55
واااااای قدم نو رسیده مبارک باشه خوش به حالت خاله شدی،من که حالا حالا ها خاله نمیشم دخملی ها حالشون چطوره؟
نسرین مامان هلیا
14 اسفند 90 23:28
ایشالله قدمش مبارک باشه این راحله جونی
mamane Ali
15 اسفند 90 11:09
سلااام .. چه جیگرهههه این نینی .. ای خدا پس من کی خاله میشم ؟!!!! خاله ی نینیه خوشکل شدن هم کیف داره هااا !!
مامان طهورا
15 اسفند 90 12:07
اووففففففففففف ! نگاهشو!
ایمان طرفه
16 اسفند 90 2:29
سلام خاله خانم
اگه عید رفتی پیش راحله همه ی بلاهایی که می خوای سرش بیاری از طرف منم بیار.
دست مادرش که به من نمی رسه!


چششششششششششششششم باکمال میل
مامان ماهان
16 اسفند 90 15:55
سلام خانمی خوبی فرشته هات خوبن


ممنون عزیزم که به یادمونی
مامان يوسف و محمد
17 اسفند 90 17:58
سلام ني ني راحله ايشالله بزرگ ميشه يادش ميره مي مي مامان نخورده! البته مامانش راحت كرده خودشو اون عسل تنبل و من ميشناسم! عسلي راستي ني ني بهت ميادا! شده عينهو داييش
راستي يه سر بيا وبلاگم تولده تولد


بله دیگه حلال زاده به داییش میره
مریم -----------♥
17 اسفند 90 20:19
سلام عزیزم
من پنجشنبه میرم بوشهر
واسه همین عید رو از الان بهت تبریک میگم
شما و حدیث رو ببوس عیدت مبارک
اینم عیدی
http://cache2.artprintimages.com/p/LRG/8/881/HSYJ000Z/money.jpg


ممنون مریم جون منم عید رو پیشاپیش تبریک عرض میکنم وامیدوارم سالی پرخیر وبرکت به همراه داشته باشی
آزاده
24 اسفند 90 12:46
سلام ممنون که سرزدین. یاعلی
مامان طاها
24 اسفند 90 14:57
ممنونم که اومدی پیشمون
دختر کوچولو هاتم خیلی نانازن
خدا براتون نگه شون داره
اگه اجازه بدید لینکتون کنم


ممنون عزیزم منم باافتخار لینکتون میکنم
زینب-قم
10 اردیبهشت 91 4:43
وااااااااااااااای چقد شبیه مامانشه...


...................(بدون درهرنقطه حرفها نهفته است اونم ازنوع خیلی خوبش! )