شیما وحدیث من

بدون عنوان

1391/1/28 18:04
نویسنده : مامانی دخملا
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

دنيا  
دنيا دو روز است

يک روز با تو و روز ديگر عليه تو
روزي که با توست مغرور مشو و روزي که عليه توست نااميد مگرد

زيرا هر دو پايان پذيرند

امام علي(ع)

 

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

سلام دوستان مهربونم

خوبید ؟سلامتید ؟حسابی حسابی دلم واستون تنگ شده بود .

ولی راستش وبخواین از بعداز تعطیلات اصلا حال وحوصله نت ونداشتم .خیلی ازدوستای زرنگم ،حتی تو تعطیلات هم پست گذاشته بودن ولی من تنبل فقط می اومدم  نظرات وتایید میکردم و همین .

البته ناگفته نمونه که جایی که بودیم دسترسی به نت نداشتم .

خب چه خبر ؟

تعطیلات خوش گذشت .

واسه ما که خیلی خوب بود .جنوب (خوزستان )همیشه اون موقع ازسال  هوای خوبی داره  و همیشه به ما خوش میگذره .

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

اونجا حسابی راحله جون واذیت کردم و خیلی هم ازآزار دادنش لذت میبردم نیشخند

البته بعدش فرار وبر قرار ترجیح میدادم

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

امسال دیگه حسابی حواسمون وجمع کرده بودیم که واسه حدیث خانمی اتفاق خاصی نیفته ،چون هنوز خاطره ی پارسال که بچم با چایی داغ سوخت و تعطیلاتمون خراب شد ،از ذهنمون پاک نشده بود .

برای همین همه مراقب بودن که اتفاقی واسه حدیث خانم شیطون بلای من نیفته .

البته روز سوم ،چهارم عید که داشتیم سفره ی ناهار رو خونه ی مامانم پهن میکردیم ،حدیث خانم طبق معمول کمک کردنش گرفته بود (الهی فداش شم که انقدر کمک میکنه )

 میخواست سبد سبزی رو سرسفره بذاره که با اجازتون با دست وپای مبارکش تو ظرف سوپ رفت و سفره رو ریخت به هم 

حالا خدارو شکر که سوپ داغ نبود وگرنه ........

ولی طفلی  ازفرداش تا میخواست کمک کنه ، جمیعا تو ذوقش می زدن  (بیچاره دخملم )

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

خلاصه خدارو شکر روی هم رفته تعطیلات خوبی داشتیم .اما حیف که زود تموم میشه و نخود نخود هرکه رود ، خانه ی خود

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 پ .ن

 این پست و میخوام زودی تموم کنم و برم به دوستای نازنینم سری بزنم که حسابی دلم واسشون تنگیده

تا پست بعدی خدا نگهدار همتون

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

چه دعایی کنمت بهتر ازاین 

 که کنار پسر فاطمه (عج)هنگام اذان سحر جمعه ای ازسال جدید

پشت دیوار بقیع /قامتت قد بکشد /دردورکعت /به نمازی /

که نثار حرم وگنبد برپاشده ی حضرت زهرا (س) بکنی

 

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

تعجیل درفرج آقا صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

مامان گیسو
24 فروردین 91 2:09
سلام عزیزم خوبی ؟سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
همهیشه به سفر و شادی
ای جانم خدا رو شکر که سوپ سرد بوده
بوسسسسسس


وای سلام مامانی گیسوی خوشمل
دلم واستون تنگ شده بود
مامان ماهان
24 فروردین 91 9:27
به به سلام گلم همیشه به مسافرت
آخی ناززززززززززززززززززززی حدیث جون
خوب میخواد کمک کنه دیگه اشکال نداره عزیزم اتفاقه دیگه می افته حالا خدارو شکر که داغ نبوده
الهی همیشه خوش باشین


ممنون مامان ماهانی
مامان پریسا
24 فروردین 91 10:52
خب گلم شما که تا خوزستان اومدی پیش ما هم میومدی.


ممنون خانمی ازلطفت
مامانی طهورا
25 فروردین 91 1:54
سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگ طهورای ما سرزدین
دخملاتون خیلی نازن میبوسم روی ماهشونو
بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم



ممنون ازحضورتون
مامان ریحان عسلی
25 فروردین 91 16:45
سلام
الهم صله علی محمد و آل محمد
سلام خوشحالم که بهتون خوش گذشته
امان از دست این وروجک ها که ماشال به جونشون خیلی بل و شیطون هستن با خنده هاشون ما رو می خندونن و با گریه هاشون ....
ایشالا جمعتون جمع باشه و لبتون خندون
خدا شیما و حدی جونو براتون نگه داره ... و مرسی که به ما سر زدید


ممنون مامان ریحان عسلی که سرزدید
بازم ازاین کارا بکنید
سروقت بااجازتون لینکتون میکنم

نسرین مامان هلیا
25 فروردین 91 19:17
عزیزم همیشه به سفر و گردش .دخمل گلا رو ببوس


مرررررررررررررسیییییییییییییییی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
25 فروردین 91 19:32
ممنون از حضورتون
دخملی های نانازی دارین خدا بهتون ببخشه
برای تان ارزوی سلمتی شادی دارم



ممنون مامان زهرا جون که به ما سرزدید
مامان علي خوشتيپ
25 فروردین 91 21:07
سلام دوست جونم
خوزستان اومدي پيش ما نيومدي؟؟؟؟
ايشاالله كه هميشه خوش باشين


واااااااااااای چه عالی
شماهم اهواز میشینید؟؟
مامان نازدونه ها
26 فروردین 91 9:13
همیشه به سفر عزیزم خوشحالم بهت خوش گذشته مخصوصن در کنار خواهر زاده تونخوشم میاد روحیه ی همکاری حدیث جون با حرفهای شما تضعیف نمیشه ودر همه حال دوست داره کمک احوالتون ! باشه


سلام مامان نازدونه ها
خیلی خوشحال شدم که اومدی
دلم واستون تنگییییییییییییده بود حسابی
مامان بیتا
26 فروردین 91 11:33
سلام عزیز
ممنونم که به وب دخملم
ماشااله خدا بچه هاتو برات حفظ کنه


خواهش میکنم عزیزم
مریم مامان درسا
26 فروردین 91 18:19
سلام عزیزم
خوبید ؟خدا رو شکر ککه اتفاقی براش نیفتاد
ببوسشون



ممنون مامانی
آزاده
27 فروردین 91 9:13
الهم صل الا محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلامممممممم
خدا رو شکر که خوش گذشته ایشالا سال موفقی در پیش داشته باشید .
با این دعای آخر پستت تمام بدنم به لرزه افتاد
ایشالا اون روز و به زودی همگی ببینیم
الهم عجل لولیک الفرج
دخملای گلت و ببوسسس


سلام آزاده جون
خوشحال شدم که اومدی دلم واست حسابی تنگیده بود
................
الهی آمین
اللهم عجل لولیک الفرج


میثاق313
27 فروردین 91 15:31
سلام و عرض ادب خانواده محترم انشالله خوبند؟ ایام فاطمیه را هم تسلیت عرض می کنم. لاهوت 17 آماده بازدید شماست. یا علی
منامامان یسنا
27 فروردین 91 18:44
سلام خوبید..انشاالله همهی روزهای خدا بهترین باشه براتون.ماهم دلمون واستون تنگ شده بود ...به ماهم سری بزنید..اپ کردم


ممنون عزیزم که اومدی
اومدم
مامان ماهان
28 فروردین 91 9:50
مامان سیلوانا
28 فروردین 91 15:26
سلام عزیزم ،
با تاخیر سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم و برای شما و دخترای گل و خوشگلتون بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزونشون باشید .


با تاخیر منم امیدوارم که امسال یکی ازبهترین سالهای زندگیت باشه
ممنون که سرزدی
مامان دینا
29 فروردین 91 0:38
سلام به دوست خوبم .معلومه که بهتون خوش گذشته .قربوووون دخملم برم که کمک میکنه .مامانی این دوفرشته رو ببووووووس


ممنون مامانی دینای خوشکل
دینا جون و ببوس
مامانی
29 فروردین 91 14:45
سال نو مبارک
دیر به دیر آپ میکنی کم پیدایی
آخه بگو فسقلی کمک و بذار واسه فردا که بزرگتر شدی


این فسقل خانم که اگه کمک نکنه که دیگه حدیث نیست
ممنون که سرزدی
مامان زهرا نازنازی
30 فروردین 91 0:00
سلام خانومی سال نو مبارک الهی همیشه شاد باشید بله رمزمون همونه
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 1:58
سلام عزیزم همیشه شاد و سلامت باشید.فدای دختر گلم بشم که کمک می کنه.


آرینا جون مو فرفری رو خیلی ببوس
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:30
سلام عزیزم. امیدوارم سال خوبی رو با دخترای گلت شروع کرده باشی


ممنون مامانی
مامان فهیمه
30 فروردین 91 11:34
سلام مامانی ماشالا چه وبلاگ خوشگلی دارید مثل دختراتون
از اینکه به من و محمدحسین سر می زنید واقعا ممنونیم امیدوارم خدا دختراتون رو براتون نگهداره و امسال برای همتون سال خوب و پر برکتی باشه


سلام
خیلی ممنون که سرزدی بازم بیا
مامان نگار
30 فروردین 91 15:20
سلام سال نو مبارک خوشحالم که بهتون خوش گذشته


ممنون
مامان آوا
30 فروردین 91 16:27
سلام دوست جونم خوشحالم که خوبید.. و عید بهتون خوش گذشته...ممنون از حدیث جونم که دستش به کمکه ...و خدا رو شکر که براش اتفاقی نیوفتاد... خدا بچه ها رو روی بال فرشته ها نگه می داره تا براشون اتفاقی نیوفته ....می بوسمتون


ممنون مامانی جون که سرزدی
mamane Ali
30 فروردین 91 17:26
سال نوتون مبارک .. ممنون که پیش ما نیومدین .. دخملای گلت رو ببوس


باشه
آدم به آدم میرسه
سمانه مامان پارسا جون
30 فروردین 91 19:39
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام خانومی خوبی عزیزم؟ گل دخترات خوبن؟
به من گفته بودی هر وقت آپ کنم خبرت میکنم ولی مثه اینکه یادت رفته بوده
خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته عزیزم ایشاا... همیشه شاد باشید و دیگه اتفاق بدی واستون پیش نیاد.
راستش منم این روزا با پارسا حسابی سرگرمم و کمتر وقت میکنم بیام نت.
ولی حالا آپم بیا

وای ببخشید حالا میام جبران میکنم

مامان حنا
31 فروردین 91 1:40
سلام عزیزم
سال نوتون مبارررررررررررررررک
ایشالله که سال جدید سال خوبو خوشی براتون باشه
دخملای نازت خوبن؟؟؟؟؟
عزیزم رمز رو خصوصی براتون ارسال میکنم


ممنون عزیزم
مامان اميررضا
31 فروردین 91 18:07
اره اب و هواي خوبي داره موقع عيد.ماهم پارسال رفتيم .بهتون خوش گذشت


بله دیگه
مامان اميررضا
31 فروردین 91 18:09
___________________________$$ _________________________________$$$ _______________________________$$$$ ____________________________$$$$$$ __________________________$$$$$$$ ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$ ______________$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$ ____________$$$$$$$ ___________$$$$$$$ __________$$$$$$ __________$$$$$ _________$$$$$ _________$$$$ ________$$$$ ________$$$$ ________$$$ ________$$$ _________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________$$$$ __________$$$ ماماني دخملا بيا منتظرتم
هدی مامان پرهام
31 فروردین 91 20:16
مرسی از پیامتون دخترای نازتون رو از طرف من یه بوس محکم کنید


چششششششششششششششششششششششششم
مرجان مامان پریساجون
1 اردیبهشت 91 0:27
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه


]چشم عزیزم حتما
ممنون که سرزد ی
مامان نازدونه ها
1 اردیبهشت 91 15:50
خاله جون
4 اردیبهشت 91 20:27
سلام عزیزم خوبی؟ پس کجایییییییییدشما دلمون واستون تنگ شده ها ببوس دخترای عزیزتون
مامان سارا و اميرمحمد
6 اردیبهشت 91 20:59
ايشاءا.. فرشته هاي نازت هميشه سلامت باشن . خدا رو شكر كه سوپ سرد بود . نازنازي ها رو ببوس.


ممنون مامانی فرشته ها که سرزدی
مامان يوسف و محمد
7 اردیبهشت 91 3:32
اين حديث شارلاتان اگه يه دسته گل آب نده رودل ميكنه راستي اون سوپ يخزده رو كي آورد سر سفره؟! به زنعمو بگو ازت توقع نداشتم بعدشم زودي بيا وبلاگم وگرنه ديگه عمرا ببرمت سانتافه سواري )
راستي شعر آخري خيلي عالي بود (البته به صورتت نمي خورد)


بدون شرح
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 8:33
سلام گلم خوبی گلهای نازت خوبن
ایمان طرفه
8 اردیبهشت 91 4:16
سلام عزیزم
دعای قشنگی بود.
راستی اون شب چه خوش گذشت.مهمونی سمیه اینا رو می گم.


سلام
آره واقعا خیلی خوش گذشت .محمد یاسین و به قول حدیث هشتا ،نه تا، چهارتا ببوس
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 0:57
سلاممممممم عزیزم خوبی ؟
فرشته های خوشگلت خوبن ؟
خصوصی داری عزیزم قبلش یه ماچ بده دلم برات تنگ شده بود


مرسی باشه بیا بووووووووووووووووس
فهیمه مامان پرهام
9 اردیبهشت 91 7:26
سلام عزیزم، دخملای نازت خوبن؟ ببوسشون
منم هوای عید جنوب رو بی اندازه دوست دارم، واقعا" حرف نداره.
همیشه به سفر و خوشی عزیزم.
چقدر دعای آخر پستت قشنگ و دلنشین بود


ممنون مامان پرهام عزیزم
محيا كوچولو
9 اردیبهشت 91 11:08
سلام خاله جوني
رسيدن بخير، ماشالله شما ماه به ماه آپديت ميشين
ولي همين كه تعطيلات حسابي بهتون خوش گذشته خيلي خوبه
هميشه خوش باشيد


باز خداروشکر کن که همین ماه به ماه هم به روز میشم وگرنه .....
ممنون که سرزدی
محيا كوچولو
9 اردیبهشت 91 15:56
راستي خاله اون فيلمها را با فايرفاكس ببينيد اجرا ميشه.
اينترنت تون هم بايد پر سرعت باشه


آهان ...اینترنت که پرسرعت هست ولی اون یکی رو انجام میدم
مامان نسترن
9 اردیبهشت 91 17:52
سلام خانومی. اینشالاه دخترای گلت زیر سایه مامان مهربون و بابای خوبشون سلامت باشن


ممنون مامان نسترن جون که سرزدی
فهیمه مامان پرهام
9 اردیبهشت 91 18:23
عزیزم جوابت رو همونجا زیر کامنتت گذاشتم، امیدوارم مفید باشه.... من تا جائی که بلد بودم برات نوشتم خانومی


ممنون ..اومدم
خانم مهندس
10 اردیبهشت 91 4:50
سلام- تو ذوق این بچه می زنیم و اینه
نزنیم به جای اینکه بره تو سوپ خونه رو به سوپ تبدیل می کنه


مااینیم دیگه خانم مهندس
مارو خوشحالیدی ازاین که سرزدی .
بازم اگه اقایون گاو و خر گذاشتن حتما بیا !
توهر پستم اگه نظرت نباشه هرچی دیدی ....
مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 8:32
سلام خانمی آپ کن دیگه دلمون تنگیده


چشم مامان ماهان جون این ماه خیلی خیلی سرم شلوغه و گرفتارم
مامان يوسف و محمد
11 اردیبهشت 91 4:37
بيا كه آپيدم!
سعیده
12 اردیبهشت 91 23:06



ممنون سعیده جون خودت گلی
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 1:17
سلام خوبی؟
گل دخترا خوبن؟
کم پیدایی


سلام شرمنده این ماه حسابی گرفتارم .زودی میام وازشرمندگیتون درمیام
فهیمه مامان پرهام
13 اردیبهشت 91 9:25
ممنون که گفتی خانوم گل
مامان هدی سادات
13 اردیبهشت 91 10:33
سلام:

ممنون از این همه لطفی که نسبت به من داشتید

-----------------------------
چرا از نی نی وبلاگ رفتم؟
-----------------------------



خواهش میکنم مامان هدی جون
الان میام پیشتون

مامان هدی سادات
13 اردیبهشت 91 10:34
اینم آدرس وب جدید. albalu.persianblog.ir
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:49
مامان مهربون.
می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی های گلتی. روزت مبارک


وای چه پیام قشنگی
تاحالانشنیده بودم .پس روز شما هم مبارک
آرزوهای رنگی
13 اردیبهشت 91 15:10
سلام وتبریک به خاطر فرزندان نازتان.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسشان بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنیدوبعد میتونید بخرید کارهایم رادزوبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 22:56
خصوصی عشقم
nasrin
14 اردیبهشت 91 0:02
slm mer30 dokhtar khale ke sar zadi
besyar khoshhal shodam
forsat konam hatman sar mizanam
mashghole dars khondanam
slam beresonaziz


مرسی جیییییییییییییییییگگر
مامان گیسو جون
14 اردیبهشت 91 23:43
عزیزم کوچیک شما مونا هستم تو نی نی سایت به اسم سما


ممنون مامانی که گذاشتی فضولیام تکمیل بشه .........
مامان علی مرتضی
15 اردیبهشت 91 23:39
سلام دوست گلم خوبی عزیزم دخمل نازت چه طوره ؟شرمنده دیر اومدم باور کنید دیگه آپ کردن وب امپراطور هم برام مشکل شده بیشتر وقتمو باهاشم چون بزرگتر شده ووقتی پای نتم میاد تو بغلمو همه چیزو بهم میریزه منم مجبورم بلند شمو مواظبش باشمو باهاش بازی کنم پس ببخش منو درسته دیر به دیر بهتون سر میزنم ولی باور کنید همیشه به یادتونم دوستون دارم زیاد زیاد


سلام عزیزم درکت میکنم
ولی خیلی خیلی ممنونم که سرزدی
اگه امپراطور جون گذاشت مرتب بیا
خاله جون
17 اردیبهشت 91 22:09
میثاق313
18 اردیبهشت 91 7:53
سلام بزرگوار خدا قوت و وقت بخیر لاهوت 20 ما را هم مزین به نگاه ارزشمندتان بفرمایید.
فاطمه
19 اردیبهشت 91 1:19
سلام!!!ناراحتم !من همیشه به وبلاگت میام !اما تو........!دریغ از یک نظر خشک و خالییییی!تازه من لینکت هم کردم!!!!!ناراحتتتتتتتتتم


نازی گریه نکن .الان میام
مریم مامان درسا
19 اردیبهشت 91 17:12
سلام عزیزم کجائید که خبری ازتون نیست؟ بابا یه ذره هم به ما فکر کنید
بهـــــــــــــار
21 اردیبهشت 91 0:04
سلام عزیزم خوشحال شدم از حضورت دخملا رو ببوس
فرشته کیه؟ نمیدونم منظورت از فرشته کیه


سلام بهارجون
منظورم همون نی نی آسمونیه که هنوز نیومده !
نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم
21 اردیبهشت 91 9:25
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
مجنون
21 اردیبهشت 91 9:28
دستم بـه سمـت ِ تلفُـن مـيرود و
بـاز مي‌گـردد
چـون کودکـي که به او گفته‌اند
شيرينـي روي ميـز
“مــال ِ مهمان‌هـاست


ممنون که سرزدی
مامان نسترن
28 اردیبهشت 91 10:20
خانومی هروقت میام توی وبلاگت انرژی می گیرم. آخه شما ماشالاه با دوتا نینی احساس و صبر خوبی داری ا ما من


سلام عزیزم
شما هم با این حرفات کلی به من انرژی مثبت دادی
همیشه بیا