شیما وحدیث من

حدیث خانم دستش درد میکنه

1389/12/15 1:56
نویسنده : مامانی دخملا
1,486 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام .امروز که دارم این مطلب رو مینویسم
خیلی ناراحت دخملمم. میدونید چرا؟ الان بهتون میگم :

دوشب پیش حدیث شیطون بلا موقع بازی کردن روی انگشت شستش افتاد. خیلی گریه وبی تابی کرد . من وبابایی دستشو با روغن زیتون چرب کردیم وخلاصه یه خورده آروم شد . شب وقت خواب هنوز دستش درد می کرد .

فردا هم کمی ازدرد دستش شکایت میکرد ولی ما به حساب کوفتگی یا اینکه دستش درد میکنه گذاشتیم .تا اینکه فردا شبش دوباره روی دستش افتاد ولی ایندفعه دیگه گریش بند نمی اومد .بردیمش بیمارستان، ازدستش عکس گرفتند. فهمیدیم دست دخترکم  (مو)برداشته  .یاهمون جابه جایی استخوان .البته خدارو شکر دکتر گفت که موی خفیف برداشته .Yahشیما خانم من هم وقتی 5سالش بود آرنج دستش همین طوری شده بود.

الان دست چپ حدیث خانم رو آتل بستند. سنگینی دستش خیلی اذیتش میکنه .                
گفتن تا 10 روز باید تودستش بمونه .

 

خدایا خدای خوب ومهربون دست دخترنازنینم رو هرچه زدتر خوب کن .

 

  الهی آمین

عکساش وببینید

:

 

روز اول خیلی بی تابی میکرد مجبور بودم باروشهای مختلف اون وراضی کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا نازنازی
8 اسفند 89 3:00
الهی فداش شم

خاله جون بیشتر مواظب خودت باش. انشاالله زوده زود خوب میشی




مامان جون زهرا ازاینکه به فکر حدیث هستی متشکرم.
مامان قندعسل
11 اسفند 89 15:10
سلام مامانی...نمیدونم چرا سایتت باز نمیشد تا اینکه تونستم از قسمت نظرات یکی از دوستان پیدات کنم...
خاله به قربونش ...حدیث جون چطوره؟؟ایشالله به همین زودیه زود خوب میشی نفسم....بوسسسسس


س


مامان جون خداروشکر ازشیطونیاش چیزی کم نشده .
مرسی ازاینکه به فکرم بودید.
مامان قندعسل
11 اسفند 89 15:12
راستی منم لینکت کردم عزیزم
مامان زهرا نازنازی
12 اسفند 89 2:12
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان عسل و آریا
22 اسفند 89 10:30
سلام دوست خوبم.مرسی از حضور خیلی پر مهرت در وبلاگ عسلام.
الهی خاله فداش بشم.انشالله که زود خوب بشه.از طرف من هم حدیث جون هم شیما جون را ببوسید.
دعا می کنم دست حدیث جون زود خوب بشه.حتما خبر بهتر شدنشو بگذارید توی وبلاگ.



خوشحالم که دخملام خاله ی به این خوبی پیداکردن.دست حدیث خانم رو بازکردیم .الحمداله خوب خوب شده .
یاس
23 اسفند 89 16:23
سلام خوب هستید وبلاگ عالی دارید اگر فکر عکس قشنگی هست اون ها می تونی برداری شیما خانم


خیلی ممنون لطف کردین