شیما وحدیث من

خرید عید

1389/12/17 2:50
نویسنده : مامانی دخملا
1,564 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااااای چه خیابونای شلوغی

بالاخره امروز آخرین خرید عیدرو انجام دادم.wavesmile.gif : 49 par 31 pixels.یه کفش قرمز خوشکل وراحت برای وروجک خانم ویه کفش سرخابی رنگ ناز برای شیما خانمی.

انقدر خیابونا وپاساژاو مغازه ها شلوغه که آدم کلافه میشه اونم با بچه ی کوچولو..

من میگم اگه کسی قصد خرید برای عید داره ومیتونه قبل ازشلوغیا این کاروکنه خیلی بهتره ،چون هم قیمت اجناس دوبرابرمیشه ،هم مغازه ها خیلی شلوغه، نمیشه راحت خریدکنی.

حدیث  موقع خریدconnie_43.gifغیراز گریه کردن girl_cray2.gifوخسته شدن وکلافه کردن واذیت کردن من کار مفید دیگه ای انجام نمیده.hysteric.gif  

برعکس شیما ی نازنینم  خیلی صبوری میکنه .تازه کلی هم مواظب خواهر جونشه که این ور واون ور نره . من معمولا حدیث وفقط تومواقع ضروری باخودم به بازار میبرم .

چون اصلا حوصله ی خرید ونداره .ولی کافیه اون وبذارم جایی که خیلی دوست داره ،مثل خونه ی داییش ،       اصلا یادی ازمن نمیکنه ،تازه باکلی دردسر بایداون و ببریم خونه .کلافه

میگم راستی بیچاره باباها .من یکی که اصلا بابا مهدی جون رو تو لیست خرید قرار ندادم .تازه کلی هم گله وشکایت میکنم که چرا مثلا پول کم دادی (خداییش اصلا پول کم نمیده ولی ماخانم ها اگه این گله ها رونکنیم که شبمون روز نمیشه)یا زود نیومدی .wagfinger1.gif : 33 par 25 pixels.wagfinger2.gif : 33 par 25 pixels.

خلاصه میخوام این جمله رو ازته قلبم به بابا مهدی نازنین که همه ی زندگیش و وقف من و دخملاش کرده بگم:

بابایی خیلی دوست داریم .الهی که همیشه سلامت باششششششششششی

بهاربيست                   www.bahar22.com

 این گل های یاس خوش بو تقدیم به بابایی

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یکتا
17 اسفند 89 8:08
این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
فرانک
17 اسفند 89 17:01
سلام وب زیبای داری خوشحال میشم به وبلاگ نائیریکای من هم سربزنید
فرانک
17 اسفند 89 17:02
سلام وب زیبای داری خوشحال میشم به وبلاگ نائیریکای من هم سربزنید



سلام عزیزم چشم روی چشمم
مامان آنیسا
18 اسفند 89 3:30
سلام عزیزم ممنون که به آنیسا سرزدی لباسها ی عید دخترهای نازتم مبارکشون باشه
ما برای عید داریم میریم اصفهان آخه ما اینجا غریبیم انشاءا... عید آبادان بهتون خوش بگذره من هم خیلی خوشحال میشم اسم شیما جون وحدیث خانم ناز رو به جمع دوستهای آنیسا اضافه کنم از طرف من وآنیسا ببوسشون بازهم بهمون سر بزن فکر میکنم دوستهای خوبی برای هم باشیم البته ناگفته نماند من مردم آبادان رو خیلی دوست دارم


سلام مامان آنیسای عزیز .امیدوارم اصفهان بهتون خیلی خیلی خوش بگذره . من هم شمارو لینک کردم .
مامان فرشته
18 اسفند 89 11:05
سلاممممممممممممم مبارکههههههههههه آفرین به شیمای نازنینم خانم شده ماشاا... حدیث جونمم بزرگ می شه مامانش دیگه اذیت نمی کنه بوسسسسسس


ممنون که سرزدی
مامان زهرا نازنازی
18 اسفند 89 12:02
سلام مامانی

مبارک باشه خریدای عیدتون

عزیزم شما خیلی وقته که لینک شدید با عنوان خاطرات شیما و حدیث در صفحه دوستان زهرا نازنازی


زينب عشق مامان و بابا
18 اسفند 89 16:17
خسته نباشي
ممنون كه به ما سر زدي


خواهش میکنم عزیزم
مامان سارینا
18 اسفند 89 17:32
سلام
مرسی که به ما سر می زنید منم دوست دارم که سارینا با دخترای گلتون دوست بشه من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست دارین ما رو لینک کنین


باکمال میل شما رو لینک میکنم .ازاینکه سرزدی ممنون مامانی
مامان نازدونه ها
19 اسفند 89 18:28
ممنون که سر زدی وخوشحالم از اشناییتون خریدای عید مبارکتون باباها به یه جفت جوراب هم قانعنمیبوسم دو گل خوشبوی زندگیت رو


مه هم ازاشناییتون خوشحالم .بازم به ما سربزن
ماماني ياستين
19 اسفند 89 19:07
سلام،خوش به حالتون،من كه هنوز هيچي نخريدم: S
خسته نباشي خانم....


عیب نداره ،هنوز وقت خیلی هست
مامان آوا
20 اسفند 89 15:04
سلام گلم مبارک هر دوتایشون باشه ایشاله امسال سال خیلی خوبی براتون باشهدوتا بوس برای دوتا گلات


امیدوارم برای شما هم سال پرخیر وبرکتی باشه. مرسی ازاینکه سرزدی.
مامان آنیسا
21 اسفند 89 10:51
سلام بووووووووووووووووووووس به شیما .حدیث


مرسیییییییییییییی مامان آنیسای مهربون
مامان فرزانه
22 اسفند 89 0:35
سلام به دخترای گلت خدا بهت 2 تا نعمت داده که درای بهشت و به روت باز کنه......... به نیایش منم سر بزنید


دست شما درد نکنه .به روی چشم حتما سرمیزنم.