شیما وحدیث من

حدیث خانم زرنگ

1389/12/18 18:57
نویسنده : مامانی دخملا
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکم امروز کلی تو تمیزکردن خونه به من کمک کرد!!!!!!!!!!(انقدر شیشه ها رو برق انداخت که مجبورشدم دوساعت فقط اونارو تمیزکنم )!!!!!!

یکی دوتااز عکساش وگذاشتم که ببینید حدیث من چقدرزرنگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                     

میبینید چه دختر کدبانویی دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

 

                                                                     

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ameneh
1 اسفند 89 19:18
ghorbone dokhtaram beram ke cheghad kar mikone
az tarafam seft bebosesh
delam vasash ye zare shode
khoda vasat negahesh dare


سلام آمنه جووووووووووووووووووووووووووون
fati fashion
1 اسفند 89 19:23
salam 2khtar khale aziz
halet khobe?saite ghashangi dari
(2khtar khalat fati-ahwaz)


سلام فاطی خانم دخترخاله ی نازنین
مرسی که به وبلاگم سرزدی .دلم برای خاله جون یه ذره شده .ازطرف من دو تا بوسش کن.
ام جاسم
1 اسفند 89 23:18
سلام عيني سلامتي؟جه خبر؟ولك اين وبلاكت واييد هيلوا بعد اشلونج؟حديث اشلونه؟شيما اشلونه؟