شیما وحدیث من

سفری معنوی ونورانی

1390/2/8 2:17
نویسنده : مامانی دخملا
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای عزیزو گرامی .حالتون خوبه .ممنون که خیلی هاتون ازغیبت من مطلع شدید و پیام های خصوصی وغیر خصوصی دادین .

شما عزیزان خیلی به من لطف دارین .

راستش بخواین من یه جای خیلی خیلی خوب و پاک ونورانی بودم . انقدرپاک که الان دوباره یادم افتاد  اشک دلتنگی توچشمام جمع شد .

شاید تا الان متوجه شده باشید که کجا بودم .بله عزیزان من به شهرهای زیارتی عراق رفتم وآقا امام حسین (ع) من وطلبید .

سفر ما خیلی سریع و یکدفعه ای اتفاق افتاد . نمیدونم که چطور یکدفعه طلبیده شدم .

سفرما کوتاه اما پرخاطره و زیبا بود .

دخملای گلم رو هم با خودم بردم .تا اوناهم ازاین سفر فیض ببرن .

تواین سفرفهمیدم که رسیدن به کربلا واقعا کارآسونی نیست .حتی اگه راحت ترین راه رو انتخاب کنیم .

بماند که چه اتفاق هایی تواین سفر افتاد تا ما به کربلا وما به آقامون امام حسین(ع )رسیدیم .

واما سفرما :

ما ابتدا به نجف اشرف پیش آقا امام علی (ع)رفتیم .تا رسیدنمون به حرم شعر علی ای همای رحمت رو با خودم زمزمه  وگریه میکردم .

یک شب آنجا وبعد فردا بعدازظهر به سمت کربلای معلا راه افتادیم تا شب جمعمون و تو حرم آقا ابا عبداله بگذرونیم .حتما شما عزیزان میدونیدکه شب جمعه کربلا خیلی ثواب دارد .

     

ودوباره فردا ظهر نیز به سمت حرمین شریفین امام موسی کاظم وجوادالائمه راه افتادیم .

وای خدای من چقد این بارگاه و صحن حرم کاظمین با صفا بود .آدم دلش نمی اومد که ازاونجا دل بکنه .

خلاصه تا فردا صبح اونجا بودیم و بعد به سمت سامراءراه افتادیم .

     

 

 

واما سامراء ،سامراء ،سامراء

امان ازغربت این شهرو غریبی این امامان .

چقدر این شهر ساکت و بی سروصدا بود .نه نشانه ای از وجود حرم و نه تابلویی ونه .....

به داخل حرم که رفتیم با یک حرم خراب روبه روشدیم . میگن خیلی این حرم قشنگ بوده .ولی به خاطر دو انفجاری که توسط افراد بیخداو تروریست انجام شده بود این حرم نورانی رو به خرابه تبدیل کرده بود .

تازه خیلیا مگفتن که الان به وضعیت خیلی خوبش رسیدین .اگرقبلا می اومدین چی میگفتین !!!!!

خلاصه عزیزان جای همه ی شما خالی .

حالا فهمیدین کجا بودم .       راستی حدیث خانم هم تو این سفر خیلی اذیت کرد .              بازم ازلطفتون ممنون . 

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 14:37
سلام خانمی خوشا به سعادتت و زیارتت هم مقبول درگاه الهی الهی همیشه از این سفرها باشه


سلام .ممنون عزیزم شما خیلی خیلی به مالطف دارین .
ایشالا قسمت شما بشه .
مامان آنیسا
1 اردیبهشت 90 14:40
سلام زیییییییییییارت دختر خانومهای ناز ومامان گلشون قبول و
واقعا خوش به سعا دتتون .دعا کنید قسمت ماهم بشه بریم زیارت کربلا .التماس دعا


سلام مامان آنیسا جون .اگه ازته دلت بخوای حتما قسمتت میشه .آنیسا جون وببوس .ممنون که اومدی
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 15:01
سلام عزیز دلم
خوش به سعادتت عزیزم
ما رو هم دعا کردی گلم
واقعاً سعادت می خواد خوش به حالت
بوسسسسسس


ممنون مامان فرشته جون عزیز .ایشالا با دخمل خوشکلت قسمتت بشه عزیزم .منم بووووووووووووس
سارا
1 اردیبهشت 90 15:03
وای خدای من خوشبحالتون خوش گذشت؟چقدر دوست دارم برم نجف اشرف زیارتتون قبول


سلام سارا جون .امیدوارم به زودی زود شما هم بری عزیزم .
آزاده
2 اردیبهشت 90 13:11
واي خوش بحالتون باور كن تا پستت و ديدم اشكم سرازير شد .. زيات همگيتون قبول
الان اصلاً نميدونم چي بگم
هميشه به خودم ميگم يعني ميشه آدم بتونه پاش و تو حرم امام علي بزاره ؟؟
اين توان و تو خودم نميبينم ..
انشااله بازم قسمتتون بشه


سلام آزاده جون ،دوست عزیزم خوبی .چرا که نمیشه خانمی .تو فقط اراده کن ویه خورده تلاش .مطمئن باشه که میشه .
ممنون ازاین دعای خوبتون در حق من .
nadia_0106
2 اردیبهشت 90 16:12
سلام زیارت قبول انشا الله که بهتون خوش گذشته باشه :


سلام نادیا جون .بله عزیزم خیلی سفرخوبی بود .ممنون ازحضورتون
nadia_0106
2 اردیبهشت 90 16:13
همیشه یادمان باشد که کاشته ى صداقت،دلها رابه ساحل میرساند نه امواج رفاقت


ممنون ازاین نصیحت قشنگتون
مامان ماهان
2 اردیبهشت 90 18:42
یک دنیا ممنونم مهربونیت و به من تقدیم میکنی


خواهش میکنم مامان ماهان جون .وظیفه است عزیزم
مامان عسل و آریا
2 اردیبهشت 90 18:57
سلامممممممممم عزیزم.خوبید؟گل دخترای نازم چطورن؟خوشا به سعادتتون.بینهایت خوشحال شدم که تونستید برید زیارت.انشالله باز هم قسمتتون بشه.بووووووووووس مواظب خودتون باشید


سلام دوست مهربون من .دخملام با دعای خیر شما عزیزان خوبن .ممنون از دعای خوبتون .شما مواظب خودتون باشید .
مامان زهرا نازنازی
2 اردیبهشت 90 21:38
سلام عزیزم

قبول باشه

خوش به سعادتتون




سلام مامانی .ممنون عزیزم .امیدوارم قسمت شما هم بشه .
ممنون از حضورتون .
مامان آوا
3 اردیبهشت 90 1:26
خدا رو شکر که این سفر بسیار عالی نصیبتون شد....با این کبوترها دل ما رو هم بردی به حرم دخی گلات رو ببوس عزیزم


ممنون مامان آوا جون .امیدوارم قسمت شما هم بشه .دخی گلت رو ببوس .بووووووووووس
مامان قندعسل
3 اردیبهشت 90 14:49
سلام عزیزدلم رسیدن به خیر ....خوشا به سعادتتون...زیارت قبول
اشک تو چشام حلقه زد وقتی عکس سامرا رو اینجوری دیدم...واقعا مظلومن..خدا لعنت کنه مسببینشو


سلام عزیزم .ممنون دوست عزیزم .واقعا دیدی سامرا رو به چه روزی انداختن .خدا لعنتشون کنه
مامان قندعسل
3 اردیبهشت 90 14:50
واسه ما هم دعا کنین قسمتمون بشه


ما که خودمون محتاجیم به دعا .ولی عزیزم بااین دل مهربونت حتما نصیبت میشه .
ღ دانیال عشق عمه رویا ღ
4 اردیبهشت 90 0:43
سلام به روی ماه مامان شیما جونم خوبی خانوم؟؟ حدیث خوشگلم چطوره؟؟ از روی ماهش ببوس خانومی ممنونم نظر لطفتون خانوم ...بوس بوس


سلام عزیزم .خیلی خوش اومدی عزیزم / ازطرف منم به دانیال جووووووووووون بووووووووووووس
آزاده
4 اردیبهشت 90 12:58
سلام باز هم اومدم ببخشید زیاد مزاحم میشمااااااااااااااااااااا


سلام به روی ماهت عزیزم .این حرف ونزن .هروقت اومدی قدمت به روی چشم
آبشار
4 اردیبهشت 90 16:53
سلام
به به زیارت قبول باشه ان شاء الله
خوش به سعادتتون . ان شاء الله روزی هر ساله باشه
دلم کلی هوایی شد با نوشته ی شما ..

کربلاااااا برای دیدنت چشم انتظارم
تموم لحظه ها رو می شمارم
به خدا خسته شدم از این جدایی
کی میشه سر روی شش گوشه ت بذارم


سلام عزیزم .ممنون ازاین همه لطفت ودعای خوبت درحق من .
امیدارم به زودی روزیت بشه آبشار عزیزم .

zahra
6 اردیبهشت 90 10:09
سلام دوست خوبم
ممنون از لطفتون
خوشحالم که به وب من سر زدین
شما با افتخار لینک شدین
وب زیبا و دل نشینی دارین
منتظر ردپاهای زیباتون هستم

در پناه ایزد منان


سلام خانمی .خواهش میکنم .ممنون که خوبی هات خیلی زود نشونم دادی
مریم
7 اردیبهشت 90 10:36
سلام خاله مهربون و دوتا دخترخانومای نازت زیارت شما قبول باشه مرسی که به وبلاگ من سر زدید من به دوستی با شما افتخار میکنم و شما رو لینک میکنم عزیزم از روی ماه دخترهای گلتون بوسسسسسسسسما رو از دعای خیر تون بی نصیب نکنید که سخت محتاجم موفق باشید


سلام مریم جون .دوست مهربونم .من که خودم محتاج دعایم ولی ازخدا ی مهربونم میخوام مشکلات دوست عزیزم رو برطرف کنه
سارا
7 اردیبهشت 90 15:02
سلام خانمی خوبی؟دخمل های گلت چطورن؟بوسسسسسسس


سلام خاله جون .ممنون که تویادمونی عزیزم .
مریم
8 اردیبهشت 90 4:18
سلام عزیزم
زیارتت قبول
زیارت دو تا کوچولوها هم قبول باشه...
خدا کنه اونجا ما رویادت نرفته باشه و دعا کرده باشی
وقتی عکسها رو دیدم گریه ام گرفت...
اون دوتا شیطونو از طرف من ببوس



سلام مریم جون .ممنون عزیزم .نائب الزیاره ی همه ی دوستان بودم/ایشالا که قسمت شما هم بشه .ممنون که سرزدی
بابای کوروش
8 اردیبهشت 90 11:54
زیارت قبول
بعضی باباها هم هستن ها
فقط و فقط مامانا؟!!!!!!!


ممنون
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 2:21



منم بووووووووووووووس
سارا
11 اردیبهشت 90 21:42
سلام گلم خوبی؟دخمل های خوشگل خوبن؟کجایی؟کم پیدایی؟


سلام عزیزم ماکه هستیم شما کم پیدایین
ماماني ياستين
11 اردیبهشت 90 22:34
سلام ماماني،زيارت قبول ،انشاالله سفر حج بريد خانمهاي خوشگل


سلام عزیزم چه عجب چشممون به جما ل نظرتون افتاد .ممنون مامان یاستین جون ازاین دعای قشنگت .ایشالا روزی خودت