شیما وحدیث من

آخ جون دوباره پست جدید

1390/1/23 1:31
نویسنده : مامانی دخملا
3,163 بازدید
اشتراک گذاری

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


سلام مامانیا .دلم برای همتون تنگ شده بود .

خوشحالم که بعد از پانزده ،شانزده روز می خوام یه پست جدید بذارم YahHello .

الان که دارم این پست ومیذارم انگار که دارم یه کارجدید انجام میدم .احساس میکنم همه ی کارهایی رو که قبلا انجام میدادم ازیادم رفته  .

 مامان فرشته جون ،مامان زهرا نازنازی ،مامان عسل وآریا ،مامان زینب ،مامان آنیسا ،مامان یاسمن ومتین و..... همه ی مامانای عزیز ومهربون که باهم دوستیم ومی خوایم درآینده دوست بشیم ،سلام وخسته نباشید بهتون میگم .  made by Laie

امیدوارم تواین تعطیلات به همتون خوش گذشته باشه. ماکه بهمون خوش گذشت   .

ما تعطیلات رو به جنوب (خوزستان )رفتیم .آب وهوا عالی عالی بود .

فقط شانس من ،حدیث خانم روز سوم عید ،پای خوشکل کوچولوی سمت چپش  ازبالا تا پایین با چای خیلی داغ سوخت .ومارو تا الان درگیر کرده        .

نمیدونم شاید این شانس منه که پشت سرهم دخملکم مریض میشه ویا شاید هم حکمتی تو این مریضیا هست که ما ازاون نا آگاهیم  .

ولی عیب نداره ،مهم اینه که خدا همیشه همراه کوچولوهای ماست وهیچ وقت اونارو تنها نمیذاره .

در آخرازهمه ی کسانی که تواین مدت من وتنها نذاشتن واومدن ونظردادن خیلی خیلی تشکرمیکنم . یه دنیا ممنون.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

چند تا عکس سفرمون وبراتون گذاشتم .بقیه ی عکسارو روزهای آینده براتون میذارم.

 

حدیث خانم سرسفره ی خونه ی مامان بزرگش


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

عکس شیما خانم دردیدرااز مزار سردار هور سردار شهید حاج علی هاشمی (اهواز)

 



بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


تمثیلی ازسنگر شهید علی هاشمی

 

 


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

حدیث با بابا مهدی  در آبادان

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

حدیث خانم در سوسنگرد (دشت آزادگان)


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بقیه ی عکسا رو اگه تونستم براتون میذارم .امیدوارم که خوشتون اومده باشه .

 


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان فرشته
16 فروردین 90 22:04
سلاممممممممممممم به به چه عجببببببببب
خوبین ؟ الهی شکر که خوش گذشته بهتون
ما که همش خونه بودیم
الهی بمیرم عزیزم که پای خوشگلت سوخته بوسسسسس
ان شاا... همیشه خوشی باشه و سفر و دل شادی
بوسسسسسسسس


مامان فرشته جون ،دست شما درد نکنه که حواست پیش ماماناست
مامان ماهان
17 فروردین 90 7:56
سلام الهی زودت خوب بشه ناز نازیها رو ببوس


ممنون که به فکر دخملکم هستید .چشم حتما
مامان فرشته
18 فروردین 90 1:48
عزیزم خصوصی برات گذاشتم


مرسی خانمی
سارا
18 فروردین 90 10:28
سلام خانمی خوش اومدین حدیث جونم بهتره؟خدارو شکر که بهتون خوش گذشته راستی در مورد خوابم اگه چیزی پیدا کردم برات می نویسم


مرسی ممنون خانمی
زينب عشق مامان و بابا
18 فروردین 90 15:25
هميشه به گردش


مرسی عزیزم
مامان فرشته
18 فروردین 90 18:32
خصوصی برات رمز گذاشتم


ممنون عزیزم .
آبشار
18 فروردین 90 21:44
سلام
آخی ان شاء الله خیلی زود پای دخترتون خوب بشه


آبشارجونم تشکر ازهمدردیتون
مامان عسل و آریا
19 فروردین 90 16:10
سلاااااام به عزیزهای دلم مامان شیما و حدیث خانم و دوتا گل دختر نازم.
نازی پای دختر گلمون چطوره؟انشالله که بهتر بشه عزیزم.خیلی خوشحال شدم که عید بهتون خوش گذشته.انشالله همیشه در کنار خانواده خوبتون خوشبخت و شاد باشید.بووووس


سلام مامانی جون .پای حدیث جونم خداروشکر خیلی بهتر شده .ممنون که سرزدین
مامان پارسا و پریا
20 فروردین 90 9:17
سلام عزیزم
سال نو مبارک
همیشه به سفر
ببوس دخملای نازت


سلام مامانی . تشکر .شما هم نی نیای نازت وببوس .
بوووووووووووووووسسسسس
دلباخته
20 فروردین 90 11:37
سلام مامان شیما و حدیث عزیز..واقعا که دخترای خوشگل و نازی دارین...خدا برات هر دوشون رو نگه داره....ممنون که به وبم سر زدین..وب شما هم واقعا فوق العاده است...



سلام عزیزم .ممنون نظرلطفتون . خیلی خوشحال شدم که اومدین وسرزدین .بازم بیا
مهسا
20 فروردین 90 13:30
سلام عزیزدلم
خیلی ممنونم که به وب من اومدی.
ماشاالله ماشاالله خداحفظشون کنه هردوتاشونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


سلام خانمی .ممنون که اومدین وسرزدین .بازم بیا
مهسا
20 فروردین 90 13:31
فقط میمونه یه چیز!
من نفهمیدم شیماخانوم کوش!!!!


مهسا جونم تو قسمتای دیگه عکس شیما جونم وگذاشتم .حتما ببین
هستی
20 فروردین 90 19:02
سلام عزیزم ای جان ربون این دختر نازت برم من خیلی ناناسه خدا حفظش کنه ممنون که بهم سر میزنی بوسسسسسسسسسسسسسسس


خواهش میکنم خانمی .شما هم بووووووووووووووس ازاینکه به من سرزدی .بازم بیا
هستی
20 فروردین 90 19:19
راستی عزیزم التماس دعای مخصوص دارماااااااااااااا میری کربلا ما رو هم یاد کن و برام دعا کن


محتاجیم به دعا .چشم حتما براتون دعای مخصوص میکنم
nadia_0106
20 فروردین 90 20:34
سلام مهربون خیلی خوشحال شدم که اومدی وبه زیبایی داری با ارزوی بهترین ها برای توشیماجون وحدیث جون .بای


خواهش میکنم عزیزم .ممنون که شما هم اومدی
آزاده
20 فروردین 90 21:03
سلام
به به رسيدن بخير
زيارت قبول .. انشااله هميشه شاد باشين و خوش بگذرونيد
آخيييييييييي خيلي ناراحت شدم .. انشااله زود تر خوب خوب بشه اين عزيز خاله
از طرف من هزار تا بوسسسس


سلام آزاده جون .ممنون عزیزم .الحمداله پاش خیلی بهتر شده .منم بوووووووووووووس
مامان عسل و آریا
21 فروردین 90 9:22
سلام دوست خوبم.مرسی از اینکه به وبلاگ عسلم سر زدی.چشم گلم حتما هواشو می داشته باشم.بوس برای دو گل دخترم


سلاممممممممم دوست نازنینم .منم بووووووووووس به عسل وآریا جووووووووونم .
مامان بردیا
21 فروردین 90 11:08
nadia_0106
21 فروردین 90 18:39
راستی با اسم وبت لینکت کردم دوست داشتی بلینک


قرررررررررررررربون شما .حتما میلینکمتون
ساراتنهاترین عاشق آمنه
21 فروردین 90 21:51
کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم
اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم
کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود
کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش
را از نگاهش می توان خواند
کاش برای حرف زدن
نیازی به صحبت کردن نداشتیم
کاش برای حرف زدن فقط نگاه کافی بود
کاش قلبها در چهره بود
اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد


سلام مانی جونم
خوبی
حدیث چه نازه
خیلی ممنون که اومدی سرافرازمون کردی
و
این وبگم وبلاگت عالیه بااین نی نی ها جالبتره
همیشه وهمه جا موفق پایدار باشید


ممنون سارای عزیز که اومدی وسرزدی .ااومدنت خوشحالم کردی .شما هم همیشه موفق باشی.
بازم بیا خانمی
م
22 فروردین 90 15:52
سلام عزیزم سفر به خیر ....مامانی مگه خوزستانی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه همشهری هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاش بودم تا شاید همدیگرو میدیدیم عزیزم از اینکه در نبود من کامنت گذاشتی یه دنیا ممنون


سلام عزیزم ..ممکنه همشهری هم باشیم .خواهش میکنم وظیفه بود .بازم بیا .
مامان آوا
23 فروردین 90 2:33
سلام عزیزم ببخشید دیر امدم نتم قاط زده بود انشالله همیشه با خانوادتون مسافرت های خوب خوب برید می بوسمتون


سلام .نه خواهش میکنم .این اینترنتا هم الکی شدن .مرسی که اومدی
مامان هوراد
23 فروردین 90 14:14
سلام
سلام مامان شیما و حدیث عزیز..واقعا که دخترای خوشگل و نازی دارین...خدا برات نگهشان داره ممنون که به وبم سر زدین..وب شما هم واقعا فوق العاده است
خوشحالم که سفر خوش گذشته از قول من دخترهای نازت را ببوس پای گلم را هم که سوخته ببوس
خلاصه همش بوس


سلام مامان هوراد عزیزو نازنین .ممنون شما لطف دارین .ممنون که سرزدین .بازم سربزن .
مامان زهرا نازنازی
24 فروردین 90 2:10
سلام به دوست خوبم و گل های نازنینش

خوشحالم که بهتون خوش گذشته و متاسفم که اون اتفاق برای حدیث جون رخ داده

امیدوارم خوب شده باشه و همیشه سلامت و شاد باشید


سلام عزیزم .خوبی .ممنون عزیزم .الحمدله پاهاش بهترشده ولی آثار سوختگی ازبین نرفته .ممنون که سرزدی
مامان فرشته
24 فروردین 90 12:18
برات رمز گذاشتم مهربونم
مامان آنیسا
25 فروردین 90 1:08
سلام سال نو مبارک امیدوارم در کنار خانواده سال خوبی داشته باشید خوشحالم که عید خوزستان بهتون خوش گذشته ما که نبودیم انشاءا...سال دیگه


سلام عزیزم .کجابودی خانم .امیدوارم که به شما هم خوش گذشته باشه .باشه قول میدم سال دیگه پیش هم باشیم .
آنیسای خاله رو هم یه بوس آبداربکن
مامان قندعسل
27 فروردین 90 13:37
سلام عزیزای خاله...خوبین؟؟؟؟؟؟کجایین؟؟؟؟؟؟؟
مامان آوا
28 فروردین 90 0:39
سلام دوست جونم خوبی؟ دخی گلات خوبن؟ امیدوارم شاد و خوش باشید


سلام عزیزم .شما خوبین .آوا جون خاله خوبه .ممنون عزیزم .امیدوارم که شما هم هرجاکه باشی شادوسرحال باشی
مامان ماهان
29 فروردین 90 8:10
سلام گلم خوبی خبری ازت نیست پای ناناز خانم خوب شد


سلام عزیزم نبودم . میام بهتون سرمیزنم .
مامان قندعسل
29 فروردین 90 8:10
بابا دلمون تنگید..پس کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام آپم . حالا میام
آزاده
1 اردیبهشت 90 9:30
سلام خانومی .. خوبی ؟
کجایی پس؟
شما و حدیث جون خوبن؟


سلام عزیزم .خداروشکرخوبیم .بهتون میگم کجا بودم
خاله آمنه
18 اردیبهشت 90 1:25
سلام عنينم دلم واسه حديث خيلي تنگ شده واسه شيما هم همينطور الهي قربونشون برم كه يه دنيا دوسشون دارم


خاله ای ماهم خیلی دلمون واستون تنگ شده ،ببینیم کی زرنگ تره .مااول میبینیمتون یا شما ؟