شیما وحدیث من

خدایا شکرت برای همه ی خوبی هایت

1390/3/28 22:54
نویسنده : مامانی دخملا
2,333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونیا

شرمنده که چند وقته کمتر میتونم به شما عزیزانم سربزنم .راستش وبخواین خودم ویه خورده مشغول کردم .دوتا کلاس ثبت نام کردم .یکی رانندگی ویکی هم شنا (تکمیلی )(فعالیت وحال میکنید) .نیشخند

برای همین حسابی مشغول کلاسا و خونه داری و بچه داری وواااااااااااااااااای چقدر کار میبیند .

امروز هم خیرسرم هوس کردم که حدیث شیطون بلا وشیما جونی وباخودم ببرم استخر .

وچه استخری شد !!!!!!! اولن که صبح ازهولم ساعت رو اشتباهی یک ساعت زودتر دیدم ومن که ساعت شروع کلاس شنام  ٩:٣٠ بود اشتباهی ،ساعت ٨:١٥رسیدیم .بعد که ساعت رو متوجه شدم حسابی حسرت خوابی روکه ازدست داده بود م رو خوردم .

ثانیا تو استخر من و یک ثانیه هم به حال خودم رهانکرد .مرتب می خواست که من بغلش کنم وباهاش آب بازی کنم .

شیما خانم هم که ماشاا... مثل قورباغه تو آب شنا میکرد . خلاصه امروز هیچی از درس امروز رو به سلامتی حدیث نفهمیدم .

ودیگه باخودم عهد کردم که ازاین اشتباها نکنم وامان ازدلسوزی بی موقعی که به سراغ آدم میاد .

ولی شوخی ازاین حرفا خیلی روز به یاد ماندنی بود وبه بچه ها خیلی خوش گذشت .

تواین هفته یه مسافرت درپیش داریم واگه به سلامتی رفتیم وبرگشتیم شیما وحدیث رو توکلاس ژیمناستیک وشناثبت نام می کنم .البته حدیث رو فقط ژیمناستیک می فرستم آخه میدونید جرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی بلای دخمل او چولوم می تلسم .

راستی مامانیا چقدر رانندگی سخته .من که هنوز باهاش کنار نیومد م.یعنی میتونم یه راننده ی خوب بشم .

چقدرخبر یادم افتا د که بهتون بگم .

چند ماه دیگه من میخوام خاله بشم.خیلی ذوق کردم وبرای اومد ن همچین روزی لحظه شماری میکنم .آخ میدونید ،آبجیام خاله شدن ولی من هنوز خاله شدن رو تجربه نکردم .

خدا بعد ازکلی دعا این فرشته ی نا زنین رو به خواهرم داد .براش دعا کنید که به سلامتی فرشته کوچولوش وبه دنیا بیاره ومن بتونم کلی قربون صدقش برم .

یه خبر دیگه هم یادم افتاد:

 دیشب  خدا خیلی بهمون رحم کرد .نزدیک بود که یه ماشین به حدیث کوچولو برخورد کنه .

قضیه ازاین قراره که من تو ماشین نشسته بودم وبابایی داشت برامون ساندویچ میخرید .

حدیث من با دو اومد گفت: مامانی نوشابه می خوای یا دوغ؟ تا بهش گفتم که مامانی نوشابه، باسرعت دوید که به بابایی بگه !!!!!!!که  یکدفعه ازکوچه یه ماشین اومد وبه اندازه ی یک قدم کوچیک فاصله داشت تا به ماشین برخورد کنه .من وعموی حدیث باصدای بلند داد زدیم .

بنده خدا راننده ی ماشین تا ١٠دقیقه همینجور ایستاده بود وهاج وواج موضوع بود .

خیلی خیلی شانس اوردیم وخیلی ازخداممنونم که دخمل کوچولوم وحفظ کرد و ازاو می خوام که همیشه ازکوچولوهام مواظبت کنه . 

واین دعا رو درآخر ازخدامی خواهم که :

خدایا

مگذار دعاکنم

که مرا از دشواریها وخطرهای زندگی

مصون داری ،

بلکه دعا کنم تا دررویاریی با آنها

بی باک وشجاع باشم .

مگذار از تو بخواهم

درد مرا تسکین دهی ،

بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی .

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

vishka
19 خرداد 90 10:59
خدا آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی پیوسته می گوید کنارت هستم ای زیبا و دل آرام می گیرد...
مامان عسل و آریا
19 خرداد 90 11:30
وااااااااای خدا رحم کرد.توراخدا موظب گل دخترتون باشید.انشالله که عزیزم یک راننده ی خیلی خوب میشی.بووووووووس
مامان ماهان
19 خرداد 90 17:21
چه قدر خبررررررررررررررررررررررررررررر اولا خدا رحم کرده دوما مطمئن باش موفق میشی سوما تبریک میگم خاله شدنت و الهی صحیح و سالم دنیا بیاد چهارما مسافرت بهتون خوش بگذره بوسسسسسسسسسسسسسسس
vishka
21 خرداد 90 12:26
به راستی چه سخت است خندان نگهداشتن لبها
در زمان گریستن قلبها
و تظاهر به خوشحالی در اوج غمگینی
و چه دشوار و طاقت فرساست
گذراندن روزهای تنهایی
در حالی که تظاهر می کنی هیچ چیز
برایت اهمیت ندارد
اما چه شیرین است در خاموشی و خلوت
به حال خود گریستن

ممنون عزيزم كه سرزدي

نیلوفر
21 خرداد 90 16:38
♥من خیلی خوشم اومد
         

                             ♥      ♥


    ♥         ♥


     ♥


             ♥         ♥




             ♥                   ♥


  ♥             ♥


     ♥بیســــــــــــــــت بیــــــــــــــــست


           ♥           ♥


                   ♥                     ♥

 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥خیلی زیباااااااااااااااست
♥             ♥


     ♥ایــــــــــــــــــــــــــــول بابا گل کاشتی


           ♥           ♥


                   ♥                     ♥

 عــــــــالــــــــی            ♥    بـــــــــــــــود               ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥


                             ♥      ♥


    ♥         ♥


     ♥


             ♥       ♥




             ♥                   ♥


  ♥             ♥


عــــــــالــــــــی     ♥بــــــــــــــــــــــــود


           ♥           ♥

واي خدا چه پيام نازي .ممنون

مامان حسین
21 خرداد 90 21:54
خاله شدنت مبارک عزیزم
رانندگی هم اولش سخته ولی بعدش براتون مثل اب خوردن میشه من هم همینظور بودمدر عوض من شنا برام سخته


ممنون از دلگرمي خوبت عزيزم .ولي من شنا الان ديگه راحت شده .
بوووووووووووووووس
مریم
23 خرداد 90 4:03
سلام عزیزم
چقدر اتفاق افتاده
ولی خدا خیلی بهتون رحم کره ،مواظب این دوتا دسته گل باش
بوچ


آره بابا يادم رفته بود كه بگم .ممنون كه سرزدي
مهسا (مامان محمد مهدي)
23 خرداد 90 12:50
سلام بر مامان شيما و حديث گل.
مطمئن باش كه خداوند دلبندان ما رو روي بال فرشته ها نگه داشته و از اونا به خوبي مراقبت ميكنه.الهي هميشه شاد باشي و غصه و نگراني توي دلت خونه نكنهو
خودت و غنچه هات و خواهر خوبت و مسافر كوچولوش رو به خدا سپردم.
فالله خيرحافظ و هو ارحم الراحمين
به ما هم سر بزني خوشحال ميشيم.


سلام دوست مهربونم .خيلي زيبا نوشتي ممنون
ماماني ياستين
23 خرداد 90 15:19
بابا بيخييييييييييال!!!چه اراده ايييييييي!!!
موفق باشي


بابا چه عجب ازاين ورا خوشحالمون كردي
مامان قندعسل
23 خرداد 90 16:04
سلام عزیزم میبینم که حسابی سرت شلوغ شده افرین خوب کاری کردیمامانا هم یه وقتی واسه خودشون میخوان دیگه
ایشالله دخترخاله ی شیما و حدیث به سلامتی دنیا بیادو همبازیشون بشه
خدارو صدهزار مرتبه شکر که حدیث جونم صحیح و سالمه


مرسي ماماني قندعسل جون .
بووووووووووووس به قندعسل
مامان ماهان
25 خرداد 90 0:50
سلام خوبییییییییییییی
زينب عشق مامان و بابا
25 خرداد 90 12:44
سلام سلام خوب هستيد؟ عيد بر شما و همه باباهاي مهربون مبارك
zahra
25 خرداد 90 23:58
برادر ، چراغ ها را باید روشن کرد . من از تو برای طلوع ، بی تاب ترم . بگذار این مذهب جادو ، در روشنی بمیرد ، تا " مذهب وحی " را ببینیم . چهره ی " علی " در روشنایی ، زیبا و خدایی است . به تو و من _ بی مذهب و مذهبی _ هر دو ، علی را در تاریکی نشان داده اند دکتر علی شریعتی میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، مبارک باد . . . باعرض تبریک به روز هستم و منتظر قدوم سبزتون در پناه ایزد منان
آزاده
26 خرداد 90 16:12
سلام خاله شدنت مبارك عزيزم خدا رو شكر كه بخير گذشت ... خدا همه بچه ها رو حفظ كنه بوسسسسس
آزاده
26 خرداد 90 16:12
دلم شده غرق سرور و شعف کعبه شده بهر علی یک صدف مرغ دلم رها شده به سوی ایوان باصفای شاه نجف ولادت با سعادت مولاي عاشقان، امير مؤمنان، علي عليه السلام، مبارک باد.
مامان سید ابوالفضل
26 خرداد 90 16:18
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان آوا
27 خرداد 90 13:57
سلام عزیزم....خوبی؟ پس حسابی سر گرم شدی......دخمل گلی ها تو ببوس
الهام مامان سارینا
28 خرداد 90 11:06
سلام خانومی خدا بهت رحم کرده هرروز براش صدقه بزار گل دخملی رو راستی خدا کنه مثل من فقط گواهی نامه نگیری بذاری کنار موفق باشی
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:55
سلام سلام صد تا سلام هنوز برنگشتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
vishka
29 خرداد 90 10:05
دوست داشتن انسان‌ها به معنای دوست داشتن خود به اندازه ی ديگری است. (اسکات پک) آپم عزیزم
nadia_0106
29 خرداد 90 19:38
سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه باران زده...
nadia_0106
29 خرداد 90 19:41
دیگه افتخار نمیدین یه سری به ما بزنین؟
مامان فرشته
30 خرداد 90 16:44
بوس بوس
فهیمه
1 تیر 90 11:28
سلام: اووووووووووه...چه عالمه خبر. خدا رو شکر بخیر گذشته....
آزاده
1 تیر 90 12:51
الان مسافرتی؟؟؟ مکه ؟ کربلا؟ مشهد؟ یا .... کجایی خانومی پیدات نیست
مامان عسل و آریا
2 تیر 90 13:20
سلام دوست خوبم.کجایید؟نگران شدم چند وقتیه نیومدید.دوست خوبم وبلاگ گل پسرم آپه.دوست داشتی سر بزن
سيدمهدي
3 تیر 90 6:09
سلام.آپپپپمممممممممممممم تشريف بياري خوشحال ميشم
حسام
3 تیر 90 11:34
سلام بر شما دوست عزیز با پستی پیرامون استقبال از شبیه سازی شده های علی (ع) و فاطمه (ص) در ایران به روزم مطمئن باشید از حضور و اختصاص پنج دقیقه یا کمتر از پنج دقیقه زمان به وبلاگ یا اباصالح المهدی(عج) پشیمان نخواهید شد منتظر حضور زیبا ونظرات بی نظیرتان هستم موفق باشید التماس دعا
مامان ماهان
3 تیر 90 19:26
مامان فهیمه
3 تیر 90 19:39
سلام عزیزم: راستش حوصلم کم شده.برای همین هم دیگه روی نمایش دادن قالب کار نکردم... می تونید امتحانشون کنید.مایل نبودید قالب قبلیتون رو بزارید.
عمو جونی
4 تیر 90 16:36
آپ کن دیگه......
وشکا
4 تیر 90 22:30
ناودان ها شرشر باران بی صبری است آسمان بی حوصله حجم هوا ابری است کفش هایی منتظر در چار چوب در کوله باری مختصر لبریز بی صبری است پشت شیشه می تپد پیشانی یک مرد در تب دردی که مثل زندگی جبری است وسرانگشتی به روی شیشه های مات بار دیگر می نویسد : خانه ام ابری است
مامان ماهان
5 تیر 90 0:24
یه بغل گلهای لاله سبدی پرازستاره میفرستم واسه دوستم که دلش مثل بهاره‎
مامان فرشته
6 تیر 90 1:35
کجایی ؟
آزاده
6 تیر 90 11:49
مامان عسل و آریا
6 تیر 90 16:06
سلااااااااااااام.گلم کجایید؟ای بابا عزیزم حالا به جای شنا یک کم هم به ما برسشوخی میکنم گلم انشالله هر جا هستید شاد باشید
zahra
7 تیر 90 13:53
او که حافظ مراد دل من است هرگز نخواهد خوابید.. من تمامی بارها را به خداوند درونم میسپارم تا رها و فارغ البال باشم... سلام فردا که هر کسی به شفیعی برد پناه چشم تمام خلق به موسی بن جعفر(ع) است شهادت تسلیت باد ... احتراما به روز هستم و منتظر حضور زیباتون ... در پناه یزدان منان
vishka
8 تیر 90 1:05
مهدی اخوان ثالث" با تو دیشب تا کجا رفتم تا خدا وانسوی صحرای خدا رفتم من نمی گویم ملایک بال در بالم شنا کردند من نمی گویم که باران طلا آمد لیک ای عطر سبز سایه پرورده ای پری که باد می بردت از چمنزار حریر پر گل پرده تا حریم سایه های سبز تا بهار سبزه های عطر تا دیاری که غریبیهاش می آمد به چشم آشنا ، رفتم پا به پای تو که می بردی مرا با خویش همچنان کز خویش و بی خویشی در رکاب تو که می رفتی هم عنان با نور در مجلل هودج سر و سرود و هوش و حیرانی سوی اقصامرزهای دور تو قصیل اسب بی آرام من ، تو چتر طاووس نر مستم تو گرامیتر تعلق ،‌ زمردین زنجیر زهر مهربان من پا به پای تو تا تجرد تا رها رفتم غرفه های خاطرم پر چشمک نور و نوازشها موجساران زیر پایم رامتر پل بود شکرها بود و شکایتها رازها بود و تأمل بود با همه سنگینی بودن و سبکبالی بخشودن تا ترازویی که یک سال بود در آفاق عدل او عزت و عزل و عزا رفتم چند و چونها در دلم مردند که به سوی بی چرا رفتم شکر پر اشکم نثارت باد خانه ات آباد ای ویرانی سبز عزیز من ای زبرجد گون نگین ،‌ خاتمت بازیچه ی هر باد تا کجا بردی مرا دیشب با تو دیشب تا کجا رفتم سلام آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی
آزاده
8 تیر 90 12:54
خانومیییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 14:03
سلام انشالله یه راننده ی درست و حسابی بشی پیشاپیش خاله شدنت رو تبریک می گم. مامانی مواظب دخملمون باش که دیگه از این اتفاقای بد نیفته
مدرسه مامان ها
8 تیر 90 16:42
سلام مامان مهربون خدا فرزند پاک و نازتون رو براتون حفظ کنه مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شماست. و در پایان برای دعای خوبت آمین میگم
مامان ماهان
8 تیر 90 18:38
سلام برگشتی عزیزم رسیدن بخیر اگه اومدی؟؟؟؟؟؟؟ خوش گذشته گلم الهی همیشه گشت و گذار باشه من از این سایت استفاده کردمhttp://pho.to/
مامان عسل و آریا
8 تیر 90 20:47
گلمممممممم بیا زود آپ کن که دلم برای نوشته هات و شیطنت های حدیث جونم یک ذره شده.فدای شیمام بشم.راستی چخبر گلم از شنا؟شیما جونم هم میاد؟
vishka
9 تیر 90 13:26
روزي خواهم آمد و پيامي خواهم آورد... خواهم آمد گل ياسي به گدا خواهم داد کور را خواهم گفتم: چه تماشا دارد باغ... هر چه دشنام از لب خواهم برچيد هر چه ديوار از جا خواهم برکند رهزنان را خواهم گفت: کارواني آمد بارش لبخند من گره خواهم زد چشمان را با خورشيد، دل‌ها را با عشق، سايه‌ها را با آب، شاخه‌ها را با باد سهراب سپهري
vishka
9 تیر 90 13:27
سلام مامان جون شیما و حدیث خیلی دوست دارم عکس گلاتو باباشون و مامانشون رو ببینم ممنون که بهم سر زئی
نیلوفر
12 تیر 90 14:05
000000__000000 _00000000♥0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000♥0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________♥________0 _000000___00000___* 00000000♥0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000♥0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________** _______________سلام عسیسم با افتخار لینک شدی
nadia_0106
13 تیر 90 11:23
اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان عسل و آریا
18 تیر 90 22:25
سلام عزیزدلم.گلم پست ستایش موزیک تیتراژ سریال ستایش را که به عنوان پر طرفدارترین موزیک شناخته شده گذاشتم.بووووووووس
مامان پارسا و پریا
20 تیر 90 11:41
سلام خانمی خسته نباشی ببوس دخترهای نازت