شیما وحدیث من

یه دنیا تشکر

1390/3/7 1:48
نویسنده : مامانی دخملا
3,637 بازدید
اشتراک گذاری

گل متحرک

ازخرابی می گذشتم خانه ام آمد به یاد

 

 

دست وپا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد

 

 

سربه هم آورده دیدم برگ های غنچه را

 

 

اجتماع دوستان یک دلم آمد به یاد

 

سلام مهربونای من ،مامانای عزیز،امیدوارم که حال واحوالتون خوب باشه وبه قول بچه ها

دماغاتونم چاق چاق.شرمنده ،این مدت خیلی سرم شلوغ بود ونتونستم میلاد صدیقه ی

کبری حضرت فاطمه الزهرا (س) وروزمادر را به شمامادرای  نازنینم  تبریک عرض کنم .وحتی خیلی

دوست داشتم مطلب درباره ی فتح خرمشهر بزارم .اما نشد .یعنی میدونید چیه ؟به قول

خودمون حسش نبود .

یه جورایی تو خودم رفتم .کم حوصله شدم و دستم به نوشتن نمیره .

شاید به خاطر مشکلاتیه که خودم برای خودم به وجود اوردم.ولی شما دوستای مهربونم

واقعا سنگ تمام گذاشتین و باکامنتای قشنگتون به من روحیه دادین .قلب

دوست داشتم عکس ازدخملا بزارم ولی به خاطر اینکه word دستگاه نصب نیست ،عکسای آپلود شده خیلی بزرگ میشه ومناسب گذاشتن تو وب نیست .ولی قول میدم زود زود این مشکل وبرطرف کنم وعکس نازنینام وبراتون بذارم .لبخند

خداروشکر شیما جون  فقط سه چهار روز دیگه به مدرسه میره ومیتونیم یه نفس راحت بکشیم .نیشخند

حدیث خانم هم شیطون تر از قبل به خرابکاری های خودش ادامه میده .

خیلی هم بهانه گیرشده ودائم برای هرچی جیغ وگریه راه میندازه گریه

یه آهوی نقره ی منبت کاری شده پارسال عید ازشیراز خریده بودم واون خیلی خیلی دوست داشتم .تو موقع عصبانی شدنش  اون وپرت کرد وبا اجازتون شاخ ودم آهوی نازنینم وشکند . خیلی حالم وگرفت .متفکر

تازه چند تا لیوان وکاسه شکستن  و یه سری لوازم آرایش خراب کردن و با ماژیک کشیدن روی موکت ودیوار ولباساش و........ .خیلی کارای خوب دیگه ،که نگم بهتره !!!!!!!!!!!!!

شیطونیای این فرشته ی من که تمومی نداره .چه میشه کرد .حدیث خانم دیگه ؟!!!!!!!!خوشمزه

خلاصه منتظر تموم شدن مدرسه ی شیما خانمیم تا نقشه های خوبی برای تابستون بکشیم .

ودر آخر دوست داشتم به شما دوستان مهربونم بگم که وقتی باشما هستم خیلی آروم میشم وخیلی ازمشکلات یادم میره .برام دعا کنید.

چند تا بیت شعر براتون میذارم که دیگه دعا کردن یادتون نره .......

 

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای                فرشته ات به دودست دعا نگهدارد   حافظ

 

دیگرآن شب است امشب که زپی سحرندارد      من وبازآن دعا ها که یکی اثر ندارد   وحشی بافقی

 

شب هجراست ودارم برفلک دست دعا امشب    به غیر از مرگ حیرانم چه خواهم ازخدا امشب

                                                                                                              هاتف اصفهانی

افتادگان چو تکیه به دست دعا کنند                صددرد را به قطره ی اشکی دوا کنند      قاسم بیک

 

مرا شرمساری زروی تو بس              دگر شرمسارم مکن پیش کس         سعدی 

   

 دعا

                                                                                                  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ماهان
7 خرداد 90 8:06
سلام خوشحالم که باز اومدی تا ما از نوشته های خوبت استفاده کنیم
وای خدا چه شیطونکهایی
خدا حفظشون کنه بوسسسسسسسسسس


سلام دوست مهربونم .ماهان جون رو یه بوس خوشمل بکن .
منم بوووووووووووس
zahra
7 خرداد 90 17:23
حرفهای ما هنوز ناتمام ...
تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه با خبر شوی
لحظه ی عزیمت تو نا گزیر می شود
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود!

سلام
به روز هستم و چشم به راه ردپاي زيباي شما ...

در پناه ايزد منان


سلام زهراجون .خیلی این شعرودوست دارم .ممنون که اومدی .
یا حق

مامان تربچه
7 خرداد 90 20:24
سلام عزیزم
ممنون که سر زدی
از طرف من دو تا گلت رو ببووووووووس
راستی حجم وبلاگت خیلی زیاده


سلام .ممنون که شماهم سرزدین .نمیدونم چرا حجمش زیاده .تازه خیلی ازامکانات رو من نذاشتم .
سلام تربچه جون رو برسونید
آزاده
7 خرداد 90 23:20
سلام خانوم گل خوبي؟؟؟
مگر مدرسه شيما جون هنوز تموم نشده ؟؟؟
پارسا از 28 ارديبهشت تعطيل شد
چطورياست؟؟؟؟؟

دخملاي گلم و ببوسسسسسسسسس


نه بابا .مدرسه ی دخترم انقدرسخت گیره که گفتن باید تا 14خرداد بیاین .ممنون که سرزدی
مامان آوا
8 خرداد 90 0:57
سلام به دوست خوبم و دخملای نازش..خوشحالم که خوبی و دوباره امدی با شعرای قشنگت.... امیدوارم مشکلات زودتر حل بشه و خبرای خوب خوب برامون بیاری


سلام دوست خوبم . ممنون که به یادم هستی
مامان فرشته
8 خرداد 90 1:37
سلامممممممممممم عزیز دلمممممممم خوبین ؟
فرشته های نازت چطورن ؟
ای جانم چه آپ قشنگی ممنون از دعوتت
اگه لایق باشم حتماً برات دعا می کنم بوسسسسسسس


ممنون مامان فرشته جونم .شما همیشه لطف دارین
نسرین مامان هلیا
8 خرداد 90 13:01
سلام عزیزم وبلاگتونو دیدم خیلی زیبا بود .
خوشحال میشم منو لینک کنی...دخملات هم ببوس


سلام عزیزم .ممنون که اومدی . باکمال میل لینکتون می کنم .
مامان قندعسل
8 خرداد 90 17:24
سلام عزیزم از شیطونی دخملا دلگیر نشو یه نوع شیرین کاری دیگهعزیزم هممون محتاج دعاییم انشالله همه حاجت روا باشن


باشه دوست مهربونم .شیطونیاشون و تحمل میکنم .
ممنون که سرزدی
مامان باران
8 خرداد 90 17:57
سلام از آشنایی تون خوشوقتم
وبلاگ زیبا و آموزنده ای دارید.
همیشه به ما سر بزنید
سراغ وبلاگ خاطرات بهار هم برید بی زحمت مال خواهر بارانه.


سلام منم ازآشناییتون خوشوقتم .
چشم عزیزم شما رو لینک میکنم که همیشه باهم باشیم
مونا
8 خرداد 90 18:33
سلام عزیزم ..ممنونم که به وبلاگ ما سر زدی...با اجازه لینکتون کردم..اگه دوست داشتید شما هم وبلاگ ما رو لینک کنید..............بوووووووووووووس دخملی نازتووووووووو


سلام خانمی چشم عزیزم باکمال میل شما رو لینک میکنم
سمیه
8 خرداد 90 18:45
بسم رب

سلام خانمی .از اینکه به ما سر زدی و از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.وخوشحال ترم به خاطر اینکه هنوز کسایی هستن که از اینجور حرفا خوششون بیاد هر چند که من اینارو برای خوشیند اصل کاریه گذاشتم.

واقعا ممنون.خدا خوشگلاتو برات حفظ کنه و همینطور شمارو برای ما.

موفق باشی.
یا علی


سمیه جون مامان علی مهربون ممنون که سرزدی .
ازطرف من بوووووووووووووووووس
آزاده
8 خرداد 90 21:36
سلاممممممم
پس كو پست جديد؟؟؟؟؟


شرمنده فکرکردم هنوز نیومدی
مامان قندعسل
9 خرداد 90 0:07
سلام عزیزم تا حالا همچین مشکلی واسم پیش نیومده شرمنده عزیزم


ممنون عزیزم که جوابم ودادی
ایلی پسری
9 خرداد 90 9:43
██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██▓▓██ ╗═══════════════════════╔ ♥.............♥.............♥.............♥ (>''''''''''''''''''''''
ایلی پسری
9 خرداد 90 9:45
سلام خاله جونم .
سلام به دخترخاله های نازم .
مرسی که وقت گذاشتید و پیشم اومدید .
خدا این دو تا فرشته رو براتون حفظش کنه .
براشون حتما اسپند دود کنید خواهر عزیزم .


سلام عزیزم .ممنون خاله ی مهربون .خوشحالم کردی که به ماسرزد ی. بازم بیا
نازيلا (ماماني وندا)
9 خرداد 90 11:40
سلام عزيزم
مرسي كه به ديدن ما اومدي، خوشحالم كردي


سلام .شماهم ممنون که به ماسرزدی .بازم ازاین ورا بیا
مامان پوریا
9 خرداد 90 13:22
سلام ممنون که وبلاگ پوریا سر زدین .امیدوارم همیشه خوش و موفق باشید


سلام عزیزم .خواهش میکنم .شماهم ممنون که به ماسرزدین .
درپناه حق
اسما
9 خرداد 90 22:24
ســـــــــــــــــــــــلام مامانی مهربون...خوبــی؟
دخمل خانومای نازت خوبن؟ الهــــی بگردم من چه حدیث جیگـــره شیطون بلایی داری ها...خدا هر جفت شون رو حفظ کنه و روشن ترین فــرداها در انتظارشون باشه عزیزم...
اسم زن داداش منم حدیث خانومه و یه "هستی" خانومه 10ماهه داره......
خوشحالم از آشنایی باهات..کلا جو اینجور بلاگها رو دوست دارم و لینکت کردم که بازم بیام پیشت...
شیما جون و حدیث گلـــم رو کلـــی ببوس عزیزم



سلام اسما خانم خاله ی مهربون .خوشحالم ازآشناییتون .
خدا حدیث خانم شماروهم نگه داره .
ممنون که سرزدی
مامان روژین
10 خرداد 90 0:52
سلام عزیزم . چه عجب از این طرفها ؟؟
قربون حدیث جونی برم با این شیرین کاریهاش . مواظب شیما جون هم باش .


سلام عجب ازشماست .ممنون که اومد ی .همیشه بیا منتظرتم
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:15
سلام عزیز دلم خوبین ؟
بوسسسسسسسس


سلام دوست نازنینم
سمیرا مامان سپهر
10 خرداد 90 17:29
zahra
11 خرداد 90 15:26
غصه هم خواهد رفت
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت
آنچنانی که فقط خاطره ایی خواهد ماند
لحظه را دریبابیم
باور روز برای گذر از شب کافیست ...



خیلی شعر زیبایی بود .لحظه را دریابیم ....
ممنون زهرا جون
مامان ماهان
11 خرداد 90 20:52
مریم
14 خرداد 90 1:11
سلام گل دخترها
حالتون خوبه؟
بوس
اینم برای مامان مهربونتون


ممنون مریم جونم
مامان ماهان
17 خرداد 90 11:06
سلام خوبییییییییییییییییییییییییی
مامان محمد مهدي
17 خرداد 90 13:42
مامان شيما و حدث گل ممنون كه به ما هم سري زديد. از شندين نظرهاتون خيلي خوشحال ميشم. بوس واسه غنچه هاي خوشكلتون
مامان فرشته
18 خرداد 90 2:01
سلام عزیز دلم خوبی ؟ گلهای نازت خوبن ؟ کجایی خانمی ؟ دلمون تنگ شده یه عکس از جیگرای خاله بگذار ببینیم