شیما وحدیث من

شب قدراست ومن قدری ندارم

1390/5/30 3:19
نویسنده : مامانی دخملا
3,707 بازدید
اشتراک گذاری

اناانزلناه فی لیلـه القدر

عشق یعنی اشک توبه درقنوت

خواندنش بانام غفارالذنوب

عشق یعنی چشمهاهم در رکوع

شرمگین ازنام ستارالعیوب

عشق یعنی سرسجودودل سجود

ذکریارب یارب ازعمق وجود

شب قدر

شب عفواست ومحتاج دعایم

زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدارادرمیان اشک دیدی

کمی هم نزداویادی زماکن

کمی هم جای اوماراصداکن

شب قدر

 

دوستان عزیزومهربونم 

التماس دعای مخصوص دارم .من وفراموش نکنید  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نازدونه ها
30 مرداد 90 8:34
سلام عزیزم عباداتت قبول والتماس دعا این عکس دخترتونه ؟خیلی ناز افتاده
مامان ماهان
30 مرداد 90 8:44
تقدیری سراسر خیر ، برکت ، خرسندی ، سلامت ، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت توشه شب قدرتان باد . . .
مامان عسل و آریا
30 مرداد 90 8:53
سلام گلممممممم.خوبی؟گل دهترات خوبن؟عزیزم محتاجیم به دعا.بوووووووووووس
مریم
30 مرداد 90 11:48
سلام عزیزم التماس دعا
مامان کنجد
30 مرداد 90 12:08
سلام عزیزم منم از شما التماس دعای مخصوص دارم خیلی خیلی محتاج دعام شرمنده من خیلی وقت بود نیومده بودم
مامان قندعسل
30 مرداد 90 12:27
التماس دعا مامان مهربون
طهورا
30 مرداد 90 14:30
دعات میکنم عزیزم...حتما حتما من دعا برای دیگران رو خیلی دوس دارم.حالم رو بهتر میکنه... دعامون کن اگه یادت موند.مخصوصا طهورا رو...
مامان زهرا نازنازی
31 مرداد 90 4:01
التماس دعا
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 16:41
سلام خانومی واسه ما هم دعا کن
مامان گیسو
1 شهریور 90 16:01
سلام عزیزم موقع دعا منو یادت نره
مامان فاطمه‌شهرزاد
5 شهریور 90 9:43
سلام مامان مهربون اميدوارم همه دعاهايت به صلاحت به اجابت برسد التماس دعا
طهورا
6 شهریور 90 0:08
سلام عزیزم.خوبی؟ خبری ازت نیست؟ دلمون تنگ شده برات.زودتر آپ کن و زودتر بیا پیشمون
مامان ماهان
7 شهریور 90 9:47
راز یک زندگی زیبا این است که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی ...
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 17:03
ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★
مامانی یاستین
7 شهریور 90 19:25
قربونت برم امیدوارم که به همه ی حاجات قلبیت برسی برات نظر خصوصی گذاشتم
سودابه
8 شهریور 90 1:09
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
مامان الی
8 شهریور 90 12:38
سلام عزیزم پیشاپیش عید فطر و تبرررررررررریککککک میگم خانومی
مامان زهرا نازنازی
8 شهریور 90 21:37
عیدتون مبارک