شیما وحدیث من

جای شما خالی

1389/12/24 23:23
نویسنده : مامانی دخملا
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

بهاربيست                   www.bahar22.com

امروز ظهر خیلی دلم گرفته بود .کافی بود کسی به من بگه سلام ،تا من کلی گریه بکنم .ولی فقط منو حدیث تو خونه بودیم .

سرویس مدرسه شیما رو امروز برده بود خونه ی عمه وفا ی شیما وحدیث .آخه عمه وفا یه دختر داره به اسم سنا خانم که کلاس پنجم ویه پسمل به نام امیرعلی که کلاسه سومه وحسابی همبازی های خیلی خوب وپرصروصدایی هستند .

بابا مهدی هم  که اینروزها خیلی خیلی کارداره وخیلی کم می بینیمش .خلاصه خیلی هوای زیارت وحرم به سرم زده بود .بعد ازخوردن نهارو انجام دادن کارام ،حدیث وپوشوندم ورفتیم به سمت حرم بی بی معصومه (سلام اله علیها )

وقتی وارد صحن حرم شدیم ،بغضم حسابی ترکید وشروع کردم به گریه کردن .حرم امروز یه حال وهوای دیگه ای داشت .گوشه گوشه ی حرم مشغول عزاداری وسینه زنی بودند .

کبوترها امروز بیشتر ازروزهای دیگه تو آسمون پرواز میکردن .

با حدیث ایستادیم وعزاداریها رو نگاه میکردیم .هوا هم خیلی سردبود .

نزدیک غروب آفتاب بود .رفتیم داخل رواق آیینه .بعد هم رفتیم سمت ضریح مطهر .خیلی گریه کردم .

ولی حسابی سبک شدم . ضریح خیلی شلوغ بود .نمیشد باحدیث برم پابوس بی یی معصومه (س)

نشستم زیارت نامه ها روخوند م .بعد که کمی ضریح خلوت شد ،چون اکثرا رفتند که به نماز جماعت برسن ،

منم رفتم برای بوسیدن ضریح . امروز بایه  عشق خاص به میله های ضریح ،بوسه میزدم .وازته دلم برای همتون دعاکردم .

جای همه ی دوستداران خیلی خالی بود .

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

یاد شعر مرحوم آغا سی افتادم که میگفت :

باهمه لحن خوش آواییم   در به در کوچه ی تنهاییم

ای دوسه تا کوچه زما دورتر  نغمه ی تو ازهمه پرشورتر

کاش که فاصله را کم کنی  محنت این غافله راکم کنی

کاش که همسایه ی مامی شدی   مایه ی آسایش ما می شدی

هر که به دیدار تونائل شود    یک شبه حلال مسائل شود

دوش مرا حال خوشی دست داد   سینه مرا عطشی دست داد

نام توبردم لبم آتش گرفت   شعله به دامان سیاوش گرفت

بر من ظلمت زده یک شب بتاب   پرده برانداز زچشم ترم

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

چند تاعکس از امروز گذاشتم .شرمنده کیفیت عکس موبایلم خیلی خوب نیست .

 

 

حدیث جونم زیارتت قبول باششششششششششششششششه .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آوا
25 اسفند 89 1:49
التماس دعا!


محتاجیم به دعا
مریم
25 اسفند 89 1:59
سلام حدیث جونم
زیارتت قبول باشه گلم من و درسا رو هم دعا کن
مامانی زیارت شما هم قبول


مرسی مامانی .ایشالا قسمت شما هم بشه
ملیحه
25 اسفند 89 3:01
زیارت قبول . ما رو هم دعا کنید


خیلی ممنون .محتاجیم به دعا .ولی کاشکی آدرس وبتو گذاشته بودی
آزاده
25 اسفند 89 19:47
سلام عزيزم . زيارت قبول ..خوش بحالتون
با خوندن پستت چشمام پر از اشك شد نميدونستم كه قم زندگي ميكنيد . هر وقت رفتي حرم ياد ما هم باش
ترو خدا وقتي نسيم عطر جمكران و واستون مياره سلام ما رو هم به آقا برسونيد
الهم عجل لوليك الفرج


سلام خانمی .اسم جمکران واوردی اشک وتو چشمای منم جمع کردی .
من کوچکتر از اونم که دعا کنم .ولی چشم سلام شما رو به آقا میرسونم .
ياس
25 اسفند 89 20:10
سلام دوست گرامي...

از حضورتون ممنونم...

خوشحالم كه منو با نوشته هاي زيبا و ارزشمندت آشنا كردي...

نگاهي گذرا كه به وبلاگ وزين شما نداختم نوشته هاي ارام بخش و با ارزشي در آنها ديدم...

امیدوارم زندگی تان همچون عکس های تان

سرشار از آرامش و شادی باشد...

از لينك هم ممنونم وبلاگ شما رو هم متقابلا لينك كردم...

در پناه حق...




مرسی عزیزم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم .
مامان زهرا نازنازی
28 اسفند 89 10:40
التماس دعا


محتاجیم به دعا
فاطمه معصومه
3 دی 90 9:30
سلام عزیزم پس ازمدتها آدرس وبلاگتونو پیداکردم آخه اون موقع که نظرداده بودین سایتتون نمی اومد.وبلاگتونو لینک کردم اگه خواستیدشماهم لینک کنید. امیدوارم یه روزکه اومدین حرم همدیگروببینیم