شیما وحدیث من

ماهیهای بیچاره

1389/12/26 19:12
نویسنده : مامانی دخملا
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

زنبورکها

وااااااااااااااای از دست حدیث خانم

ازدست خرابکاریهای حدیث نمیدونم چیکارکنم .من وحسابی دیوونه کرده .

ازدست ایشون باید برم سربه کوه وبیابون بذارم .تو این آخرسالی به قول خودم خونه تکونی کردم .ولی انقدر این بچه ها ریخت وپاش دارن ،که هیچی تو این خونه دیده نمیشه .

حسرت یه خونه ی تمیز وگذاشتن دکور و....مونده تودلم .شیمای بیچاره ی من هم ازدست شلوغ کاریهای حدیث درامان نیست. مثلا اتاق خوابش وکمد لباساش وحسابی مرتب میکنه ،حدیث درعرض سه سوت میره اتاق رو مثل یه دسته گل میکنه !!!!!!!!!!!!!

نمایی ازاتاق شیما وحدیث

خلاصه  اینارو گفتم که برم سراصل مطلب :راستش وبخواین برای حدیث وشیما دوتا تنگ ماهی باچند تا ماهی های قرمز خوشکل خریدیم .

بماند که باچه مشقتی اونا رورسوندیم خونه وازدست حدیث نجاتشون دادیم .

دوسه روز پیش حدیث کلی گریه کرد ،که ماهیها رومیخوام .بعد باحرفاش من وگول زد که مامانی اصلا به ماهیا دست نمی زنم وازاین حرفا .

منم  که حسابی مهربون ،گوشت ودادم دست گربه . حواسم حسابی جمع بود که خرابکاری نکنه .

ولی نمیدونم رفتم دنبال چه کاری ،که باجیغ شیما پریدم .

اومدم دیدم که ای داد برمن ،حدیث بااین ماهیای بدبخت چه کرده .هرچی شیر خشک نیدو (شیرتقویتی )رو که دم دستش بوده رو ریخته تودوتا تنگ ماهیای بدبخت .خیلی سریع من وشیما آب ماهیارو عوض کردیم .

ولی باید این خبرناگوارو بدم که یکی ازماهیا به رحمت خدارفت وچشمش به جمال سفره ی هفت سین روشن نشد .

بله عزیزان این تازه یه نمونه ی کوچیک از خرابکاریهای این دخمل وروجک منه .

باهم چند تا عکس ببینیم :

تواین عکس داره من وبا خنده هاش گول میزنه :

اینجا توفکر کشیدن یه نقشه است !!!!!!!!!

واینجا بلللللللللله .کارخودش وانجام داد.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسین
26 اسفند 89 20:41
سلام عزیزم .ممنون که به ما سر زدین.
دخترهای گلت را ببوس. باز هم به ما سربزن.


سلام . ممنون که اومد ی.شماهم حتما بازم سربزن
مامان فرشته
26 اسفند 89 23:00
سلام مامان مهربون خسته نباشی قربونش برم حدیث جونمو که مثل پسرا می مونه ............. نمی دونستم که قم زندگی می کنی خوش به حالت تو رو خدا برای منم دعا کن عزیزم ممنون می شم عزیزای خاله رو ببوس


سلام عزیزم /مامان فرشته جون ماخودمون محتاجیم به دعا .
ولی میدونم دعا درحق دیگران خیلی اثرداره ،پس حتما برای اینکه به سلامتی نی نی مارو به دنیا بیاری ،حتما دعات میکنم .
مامان آوا
27 اسفند 89 0:08
سلام عزیزم آخ جان با این خرابکاریهای بانمکت..........


سلام مامانی .امیدوارم ازاین خرابکاریهای بانمک قسمت شما هم بشه .
مامان فرزانه
27 اسفند 89 14:24
عزیزم سال نو رو به شما و دخترای گلت تبریک می گم البته پیشاپیش بازم دعا کن


مرسی عزیزم .منم همچنین ،سال نورابه شما تبریک میگم .
مرسی ازاینکه سرزدی
آزاده
27 اسفند 89 16:25
واي عزيزم
خوب ميخواسته ماهيا تقويت بشن
ماماني دعواش نكني يه وقتا
راحت باش عزيز خاله


بیچاره از ترس من خودش و یه جایی مخفی کرد که من نبینمش.
مرسی که سرزدی
مامان ماهان
28 اسفند 89 9:46
سلام ممنون که بهم سر زدی الهی دخملات خیلی نازن خدا حفظشون کنه


سلام عزیزم .خواهش میکنم ،وظیفه بود .ممنون ازدعاتون .بازم سربزن
مامان زهرا نازنازی
28 اسفند 89 10:39
مامان فرشته
29 اسفند 89 18:52
بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی
امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی
سال نو مبارک


یاس
12 فروردین 90 14:57
سلام خوب هستید وبلاگ عالی شده


مرسي عزيزم .ممنون كه مياين
س
26 اردیبهشت 90 10:59
با سلام آنگهش باز سخن باز كند اينچنين قصه اي آغاز كند وبلاگ شما رو مفصلاً ديدم ، جالب بود خصوصاً قالب وبلاگتون خيلي كلاسيك و راحت بود . مطالبتون هم خوب بود نه تنها خيلي هاشو خوندم بلكه پرينت هم گرفتم در هر صورت كارت درسته ، خسته نباشي ، اميدوارم كه هميشه موفق باشيد. من چهار سال پيش تحقيقات مذهبي رو شروع كردم و در شاخه اديان وقت زيادي گذاشتم و نهايتاً حدود 3 سال پيش يك وبلاگ درست كردم به نام موفقيت و آرامش در زندگي و يك وبلاگ براي آموزش زناشويي كه به تازگي درست كردم و در حال حاضر ، تصميم گرفتم وبلاگ شما رو لينك كنم ( البته اگه تمايل داشته باشيد ) پس اگه تمايل داريد بفرمايد تا اول من در هر دو وبلاگ خودم شما رو لينك كنم و شما فقط كافيست منو http://mojtabas.blogfa.com با نام موفقيت و آرمش در زندگي لينك بفرماييد همانطور كه گفتم اول من شما رو لينك خواهم كرد ، فقط كافيه كه پيغام بگذاريد راستي من حداقل 700 نفردر روز و حدودا در سال 500 هزار نفر بازديد كننده از وبلاگ خودم دارم ، چون روزي 2 يا سه بار همه رو به روز مي كنم مگر اينكه تهران نباشم بگذريم ،‌منتظر جواب و پيام شما هستم. دوست دار شما سركيسيان