شیما وحدیث من

عید آمد وعید آمد بازوقت سعید آمد

1390/1/1 14:09
نویسنده : مامانی دخملا
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

مامانای عزیز عیدتوووووووون مبارک  .صدسال به این سالها

امیدوارم سالهای سال باخوبی و خوشی در کنار خوانواده ونی نی های خوشگلتون زندگی کنید .

 

سرسفره ی هفت سین ماروهم ازدعای خیرتون محروم نکنید .دعا کنید خدا حاجت هر بنده ای رو مستجاب کنه .

 الهی آمین

دوست دارم بهتون خیلی خیلی خوش بگذره

مامانای مهربون خیلی عکسای خوبی برای عید گذاشته بودم .ولی نمیدونم چرا همه ی عکسا ازبین رفته .ولی عیب نداره ،مهم اینه که عید ووقت شادی .

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان حسین
28 اسفند 89 10:24
سلام شیما و حدیث جون چطورن
سال خوبی براتون ارزومندم.


سلام مامان حسین جان .خدارو شکر خوبن .من به همراه دخلام سال خیلی خوبی رابرایتان آرزومندیم .
مامان زهرا نازنازی
28 اسفند 89 10:38
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . . سال ۱۳۹۰ مبارک


ممنون مامان مهربون .سال خوبی رابرایتان آرزومندم.
آزاده
29 اسفند 89 22:22
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
مامان عسل و آریا
1 فروردین 90 15:55
سلام دوست خوبم. دلم براتون تنگ شده بود.شیما و حدیث جون چطورن؟مرسی از حضورت در وبلاگ عسلم.سال نو مبارک
مامان فرشته
1 فروردین 90 22:47
هرسال شروع قصه ای است قصه ات بی غصه باد سال نو مبارک
زينب عشق مامان و بابا
2 فروردین 90 11:25
سلام سال نو مبارك
در كنار امام رضا براي همه دوستان ني ني وبلاگ دعاگو بودم
سال خوب وسرشار از سلامتي برايتان آرزومندم


وااااااااااي خوش بحالتو ن. ممنون كه به فكرمابودي.
طوفان
2 فروردین 90 11:54
سال نو بر همه مبارك.انشااله كه همه سربلند و خوشبخت و سلامت باشند و سال جديد برايتون پر از شادي و محبت باشه



سلام .سال نو برشما وخانواده محترمتان نيزمبارك باشه .
اميدوارم امسال يكي ازبهترين سالهاي عمرتان باشه .
ممنون كه اومدي
سارا
2 فروردین 90 15:20
سلام سال نو مبارک عزیزم سال خوبی کنار خانواده عزیزت داشته باشی


سال نوشما هم مبارك .مرسي ازاينكه سرزدي
مامان زهرا نازنازی
3 فروردین 90 10:17
سال نو بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک باد


سال نو برشماهم مبارك .
مامان شازده کوچولو
3 فروردین 90 19:31
سلام عزیزم
سال نو مبارک


سال نوشما هم مبارك
آبشار
5 فروردین 90 7:50
سلام
سال نو مبارک . ان شاء الله سال خیلی خوبی داشته باشید . ان شاء الله ظهور آقامون رو امسال جشن بگیریم
ممنون که به وبلاگم سر زدید و من رو لینک کردید . من هم وبلاگ دخترای گل شما رو لینک می کنم


ممنون .مامنتظران منتظرظهور آقامون هستيم .
مرسي كه من ولينك كردي .بازم سربزن
خوشگل خانم
5 فروردین 90 13:15
شيما گلي حديث بلا خوبيد خاله جون سال نوتون مبارك
ايشاله سال خوبي داشته باشيد


خاله جون مهربون ،ممنون كه اومدي .شماهم سال خوبي داشته باشي .
منتظر ني ني خوشكل بلات هستم .
مامان فرشته
6 فروردین 90 14:15
سلامممممممم عزیز دلم خوبین ؟
امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین
کوچولوهای نازمو ببوس مامانی


مامان فرشته جون ممنون ازاين همه لطفتون .اميدوارم تعطيلات بهتون حسابي خوش بگذره .
سودابه
6 فروردین 90 16:07
سلام دوست عزیز . شیما جون و حدیث خانم خوبند؟ سال نو رو به شما تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم.
زينب عشق مامان و بابا
7 فروردین 90 13:05
مامان فرشته
8 فروردین 90 12:09
سلام عزیزم خوبین ؟ دخملای نازو از طرف من ببوس و حسابی خوش بگذرونید بوسسسسسسسسس
مامان ماهان
13 فروردین 90 14:11
سلام خانمی خوبی نی نی های نازت خوبن


سلام عزیزم .به لطف شما همه خوبن .شرمنده تواین مدت دسترسی به اینترنت سخت بود .حتما بهتون سرمیزنم .
نی نی نازت ویه بوس آبدار بکن.
مامان پارسا و پریا
14 فروردین 90 8:23
سلام سال نو مبارک
با آرزوی بهترینها برای شما همشهری




سال نوشماهم مبارک .مامانی مهربون ممنون که به ماسرزدی
مامان مهسان
14 فروردین 90 13:38
سلام .مرسی بهمون سرزدی عزززززززززززززززززیزم اسم دختر من مهسان هست نه مهسا.بازم پیشمون بیا خوشحال میشم


سلام عزیزم .شرمنده که اسمش ودرست ننوشتم .ممنون که به من سرزدی .بازم بیا
هستی
16 فروردین 90 16:27
سلام عزیزم سال نوت مبارک وب قشنگی داری!!!!!!!!!!!!!


سلام خانمی .سال نوشما هم مبارک .خواهش میکنم .لطف دارید .
ممنون که سرزدید